  • 1. Data: 2004-02-07 16:15:44
    Temat: koszty uzyskania przychodu
    Od: MONIKA <t...@w...pl>

    Jakie mam wpisać do PIT-u 37 koszty uzyskania, przepisać takie jakie widnieją w PIT
    11(normalne 99, ..), czy podać podwyższone ponieważ do pracy dojeżdżam z innej
    miejscowości.
    --
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>

  • 2. Data: 2004-02-07 16:22:01
    Temat: Re: koszty uzyskania przychodu
    Od: "BAH" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MONIKA" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Jakie mam wpisać do PIT-u 37 koszty uzyskania, przepisać takie jakie
    widnieją w PIT 11(normalne 99, ..), czy podać podwyższone ponieważ do pracy
    dojeżdżam z innej miejscowości.
    > --

    Ja bym wpisał podwyższone (jeśli przysługują).

    BAH
    PS
    doradzać nie śmiem, bo ..... szanuję prawo.

  • 3. Data: 2004-02-07 16:22:12
    Od: "poilkj" <...@...a.a.a.invalid>

    "MONIKA" <t...@w...pl> wrote in message
    > Jakie mam wpisać do PIT-u 37 koszty uzyskania, przepisać takie jakie
    widnieją w PIT 11(normalne 99, ..), czy podać podwyższone ponieważ do pracy
    dojeżdżam z innej miejscowości.
    > --

    Możesz sobie sama podwyzszyć..