  • 1. Data: 2004-02-07 13:34:37
    Temat: przywrocenie terminu - ZUS
    Od: "Piotr" <i...@p...net>

    Witam...
    przez kilka lat mialem opacane terminowo skladki ZUS,
    spoznilem sie dopiero w styczniu br o jeden dzien...
    i pechowo w styczniu mialem maly wypadek i teraz pytanie:
    - czy ZUS wyplaci mi chorobowe?
    - czy musze w czasie choroby opacac skladku ZUS?
    - jesli musze wyslac wniosek o przedluzenie terminu, jak najlepiej
    uzasadnic spoznienie i czy istnieje jakis wzor na ten wniosek?

  • 2. Data: 2004-02-07 14:31:54
    Temat: Re: przywrocenie terminu - ZUS
    Od: "Jaroslaw Druzbinski" <comnet@[nospam.]cn.net.pl>

    Uzytkownik: Piotr <i...@p...net> napisal:

    > Witam...
    > przez kilka lat mialem opacane terminowo skladki ZUS,
    > spoznilem sie dopiero w styczniu br o jeden dzien...

    Ostatnio w tej sprawie rozmawiałem z inspektoratem ZUS i powiedziano mi ze
    jeżeli spóźnienie jest krótsze niż 14 dni to nie ma wyciąganych żadnych
    konsekwencji. Tak wiece realnie myśląc chorobowe powinni Ci wypłacić

    --

    Jaroslaw Druzbinski
    art. 54 Konstytucji RP "Kazdemu zapewnia sie wolnosc wyrazania

  • 3. Data: 2004-02-07 19:24:55
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    > Ostatnio w tej sprawie rozmawiałem z inspektoratem ZUS i powiedziano mi ze
    > jeżeli spóźnienie jest krótsze niż 14 dni to nie ma wyciąganych żadnych
    > konsekwencji. Tak wiece realnie myśląc chorobowe powinni Ci wypłacić

    Wieeeeesz .. ZUS opóźniony jest w rozwoju ..... o jakieś 15 lat
    jeśli sam mając totalny rozpiździaj wymagałby rzetelnego przestrzegania
    prawa od płatnika i wyciągałby konsekwencje

    to byłoby to chore i nadawałoby się do uśpienia albo odstrzelenia

    pozdrawiam
    fart

    mnie jeszcze nigdy nie odmówiono ...... a tym argumentem posługuje się od
    lat