  • Data: 2004-04-04 14:43:35
    Temat: Re: laczne opodatkowanie - co w przypadku 2 roznych US'ow
    Od: "izullka" <izullka@(nospam)wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I pytanie - co z drugim US'em. Do tej pory wydawalo mi sie, ze wystrczy
    > zlozyc zeznanie w jednym i mozna zapomniec o sprawie, a tymczasem okazuje
    > sie, ze moj US twierdzi, ze nalezy jeszcze napisac oswiadczenie do
    drugiego,
    > ze zlozylismy wspolny PIT. Jezeli maja racje, to czy ktos posiada wzor
    > takiego oswiadczenia?

    jak najbardziej mają rację - trzeba złożyc do konca kwietnia w US
    zameldowania małzonka.

    I np. Oświadczam, że dochody osiagniete w 2003 wykazłałam w zeznianiu
    rocznym wspólnych dochodów małozonków złozonym w Urzedzie Skarbowym według
    miejsca zamieszniania małzonka tj w Urzad Skarbowy i adres. I podpis

    Pozdrawiam,
    Zulka