  • 1. Data: 2002-04-29 13:22:40
    Temat: leasing komputerow
    Od: "Velociraptor" <a...@p...onet.pl>

    Czy ktos sie orientuje czy mozna wziasc komputer w leasing ? Czy jest to w
    ogole mozliwe i gdzie?

  • 2. Data: 2002-04-29 19:09:52
    Temat: Re: leasing komputerow
    Od: Magdalena Woloszyk <m...@e...com.pl>

    Velociraptor wrote:

    > Czy ktos sie orientuje czy mozna wziasc komputer w leasing ? Czy jest to w
    > ogole mozliwe i gdzie?
    Wziąć w leasing można wszystko, kwestia, czy znajdziesz kogoś, kto Ci to
    "wyleasinguje" (cudny neologizm, prawda? :-)).
    Ale podejrzewam, że sie da. Popytaj w firmach leasingowych.

    Maddy

    ps. czy "lizingowy" nie byłoby prościej?

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    e-mail: m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2002-04-29 20:04:38
    Temat: [OT]Re: leasing komputerow
    Od: k...@v...com.pl (Krzys)

    > ps. czy "lizingowy" nie byłoby prościej?

    Jeszcze prościej jest "lizany".
    Mojemu kompowi po roku lizania zaczyna się błyszczeć klawiatura i touchpad
    ;-)))

    Pozdrawiam
    Krzysztof