  • 1. Data: 2004-01-05 16:14:36
    Temat: Re: licencja na program z gazety
    Od: Mieczyslaw <m...@o...pl>

    Mon, 5 Jan 2004 16:59:41 +0100, na pl.soc.prawo, mariusz napisał(a):

    > witam,
    >
    > kupilem gazete, w ktorej byla plyta z programem
    > mam kupca na ten program
    > chcialbym sprzedac ten program (razem z gazeta)
    > ale jest w licencji zapis ze zabrania sie rozprowadzania
    > czy to jest jednoznaczne z odsprzedaza?
    > moje pytanie: moge sprzedac czy nie?
    > dodam ze nie instalowalem tego programu
    >
    > mariusz
    >
    > frag. licencji: Nabywca nie ma prawa kopiowania, rozprowadzania,
    > wypożyczania, modyfikowania lub innych form przekazywania oprogramowania bez
    > pisemnej zgody Producenta.

    Moim zdniem nie możesz sprzedać tego programu - byłoby to naruszenie
    licencji "rozprowadzanie".
    Ale nikt nie zabrania Ci odsprzedaży *gazety* - kompletnej.
    Mieczysław

  • 2. Data: 2004-01-05 16:18:43
    Od: Mieczyslaw <m...@o...pl>

    Mon, 5 Jan 2004 17:14:36 +0100, na pl.soc.prawo.podatki, Mieczyslaw
    napisał(a):

    > Moim zdniem nie możesz sprzedać tego programu - byłoby to naruszenie
    > licencji "rozprowadzanie".
    > Ale nikt nie zabrania Ci odsprzedaży *gazety* - kompletnej.
    > Mieczysław
    Jescze raz przepraszam - to nie ta grupa.
    Nie wiem co się stało z moim czytnikiem.
    Mieczysław