  • 1. Data: 2003-11-17 21:33:58
    Temat: machnąłem się w F-rze :(
    Od: "Mariusz" <m...@o...pl>

    hello, ledwo odkryłem, że dopuściłem się przestępstwa uszczuplając Skarb
    Państwa a już mam kolejny ból głowy
    pomyliłem się w numerze faktury - wysłałem dwie (do różnych osób) z tym
    samym numerem.
    Starałem się odrobić lekcje i sprawdziłem kiedy wystawia się fakturę
    korygującą a kiedy notę ale ani jedno ani drugie mi nie pasuje. No a
    przecież coś z tym chyba powinienem zrobić? notkę sobie skrobnąć i w
    skoroszyt dla potomności (czyt. dla tfu! tfu! kontroli z US)?;)
    dziękuję na zapas:)

    --
    Mariusz

  • 2. Data: 2003-11-18 09:07:06
    Temat: Re: machnąłem się w F-rze :(
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 17 Nov 2003, Mariusz wrote:
    >+ pomyliłem się w numerze faktury - wysłałem dwie (do różnych osób) z tym
    >+ samym numerem.

    Trudna sprawa. Poczytałeś archiwa ?
    Tu na przykład:

    http://tinyurl.com/vh2u
    ...czyli:
    http://groups.google.pl/groups?as_q=dwie%20faktury&i
    e=UTF-8&oe=UTF-8&as_ugroup=*.podatki&as_drrb=b&as_mi
    nd=11&as_minm=1&as_miny=2001&as_maxd=24&as_maxm=12&a
    s_maxy=2003&lr=&num=100&hl=pl

    http://tinyurl.com/vh30
    ...czyli:
    http://groups.google.pl/groups?num=100&hl=pl&lr=&ie=
    UTF-8&oe=UTF-8&as_drrb=b&q=ten+sam+numer+group%3A*.p
    odatki&btnG=Szukaj+z+Google&as_miny=2001&as_minm=1&a
    s_mind=11&as_maxy=2003&as_maxm=12&as_maxd=24

    >+ Starałem się odrobić lekcje i sprawdziłem kiedy wystawia się fakturę
    >+ korygującą a kiedy notę ale ani jedno ani drugie mi nie pasuje.

    Prawda.

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 3. Data: 2003-11-18 12:25:37
    Temat: Re: machn?łem się w F-rze :(
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Mon, 17 Nov 2003 22:33:58 +0100, w <bpbet1$9m9$1@news.onet.pl>, "Mariusz"
    <m...@o...pl> napisał(-a):

> [...]
    > przecież coś z tym chyba powinienem zrobić? notkę sobie skrobnąć i w
    > skoroszyt dla potomności (czyt. dla tfu! tfu! kontroli z US)?;)

    Jak masz takie problemy, to może czas najwyższy sprawić sobie jakiś programik
    do obsługi małej firmy?