  • 1. Data: 2003-11-17 19:46:31
    Temat: Wpis do Ewidencji, a działalność w internecie
    Od: "Łukasz Lis" <l...@p...onet.pl>

    Witam!

    Chciałbym otworzyć sklep internetowy
    czy musze w wpisie do ewidencji gosp. poza zwykłą działalnością handlową
    posiadać jakieś inne dopiski??

    Na takie pytanie w urzędzie, po powiedzeniu słowa internet pewna pani tak
    się przestraszyła ze nic nie wiedziała :-)

    interesuje mnie jeszcze czy jeśli chcę prowadzić import/export to musze miec
    specjalne wstawki do pozwolenia ??

    Licze na pomoc grupy............

    Z góry dziękuje
    Łukasz

  • 2. Data: 2003-11-18 09:21:40
    Temat: Re: Wpis do Ewidencji, a działalność w internecie
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 17 Nov 2003, Łukasz Lis wrote:
    [...]
    >+ interesuje mnie jeszcze czy jeśli chcę prowadzić import/export to musze miec
    >+ specjalne wstawki do pozwolenia ??

    Jakie "pozwolenie" masz na myśli ?
    Bo do wpisu do EDG IMO "działalność na terenie całego kraju oraz
    poza granicami" dużo nie kosztuje i chyba nie zaszkodzi...

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)