  • 1. Data: 2004-01-26 22:36:46
    Temat: mam problem z zeznaniem (pit)
    Od: "Ag@a" <w...@g...pl.SPAM>

    Witam serdecznie.
    Miesiąc temu (w 2003) wyszlam za mąż. Do zakladu pracy zglosilam zmiane
    zanwiska i stanu cywilnego, ale Pit 11 ktory wlasnie otrzymalam jest na
    panienskie nazwisko.
    Dowodu jeszcze nie wyrobilam.
    1 pyt. Czy moge wypelnic pit37 nie uwzgledniajac zmiany stanu cywilnego?
    2 pyt. dot. ulgi remontowej: chcialabym odliczyc sobie okna i ich wymiane.
    Czy moze mi ktos podpowiedziec jaki pit mam wypełnić?
    przepraszam, za niewiedze... ale chcę się sama rozliczyc w tym roku.
    Pozdraiwam
    Agata i synek ~ 24 kwietnia 2004r.

  • 2. Data: 2004-01-26 22:41:12
    Temat: Re: mam problem z zeznaniem (pit)
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Ag,

    > Miesiąc temu (w 2003) wyszlam za mąż. Do zakladu pracy zglosilam zmiane
    > zanwiska i stanu cywilnego, ale Pit 11 ktory wlasnie otrzymalam jest na
    > panienskie nazwisko.

    Wystąpić do zakładu pracy na piśmie o korektę PITa.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 3. Data: 2004-01-26 22:47:57
    Od: "Ag@a" <w...@g...pl.SPAM>

    > Wystąpić do zakładu pracy na piśmie o korektę PITa.
    >
    > [...]
    Dziekuje za odp. juz raz pomogl mi Pan podpowiadając iż mam "...zgłosić w
    zakładzie pracy zmianę nazwiska _przed_wysyłką PITów przez zakład. Jeden
    problem mniej" no ale niestety.... i tak dostalam pit z panienskim
    nazwiskiem.
    A czy nie mozna tego jakos obejsc i zapomniec na chwile ze wyszlam za mąż?:)
    Pozdrawiam!
    Agata

  • 4. Data: 2004-01-26 23:03:13
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik Ag@a w...@g...pl.SPAM ...

    > Witam serdecznie.
    > Miesiąc temu (w 2003) wyszlam za mąż. Do zakladu pracy zglosilam
    > zmiane zanwiska i stanu cywilnego, ale Pit 11 ktory wlasnie otrzymalam
    > jest na panienskie nazwisko.

    Nic nie szkodzi, w sumie najważniejszy jest NIP.

    > Dowodu jeszcze nie wyrobilam.

    Do roboty :)

    > 1 pyt. Czy moge wypelnic pit37 nie uwzgledniajac zmiany stanu
    > cywilnego?

    Nie możesz, w PIT-37 wpisz aktualne dane, a razem z PIT (chociaż powinnaś
    to zrobić w ciągu 30 dni od zmian) złóż NIP-3 (nie prowadzisz DG?) i tam
    podaj aktualne dane. Najlepiej miej już wtedy nowy dowód - wszystkie zmiany
    podasz na raz.

    > 2 pyt. dot. ulgi remontowej: chcialabym odliczyc sobie okna
    > i ich wymiane. Czy moze mi ktos podpowiedziec jaki pit mam wypełnić?

    PIT-D

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    budzik61(at)poczta(dot)onet(dot)pl (w nagłówku adres antyspamowy)

    "Nic tak ludzi nie gorszy jak prawda. Czasem nasuwa się myśl,
    że dla uniknięcia publicznego zgorszenia trzeba unikać prawdy"

  • 5. Data: 2004-01-26 23:09:26
    Od: "Ag@a" <w...@g...pl.SPAM>

> [...]
    > to zrobić w ciągu 30 dni od zmian) złóż NIP-3 (nie prowadzisz DG?) i tam
    > podaj aktualne dane. Najlepiej miej już wtedy nowy dowód - wszystkie

    Dziekuje za rady. Jutro ide zdjecie zrobic i wyrobic dowod... mam nadzieje,
    ze do konca kwietnia sie wyrobie:)
    Pozdraiwam!
    Agata

  • 6. Data: 2004-01-27 00:30:33
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Ag,

    > Dziekuje za odp. juz raz pomogl mi Pan podpowiadając iż mam "...zgłosić w

    Widzisz tu jakiegos 'Pana'? ;-P

> [...]
    > nazwiskiem.
    > A czy nie mozna tego jakos obejsc i zapomniec na chwile ze wyszlam za mąż?:)

    Żeby jakiś idiota przez przypadek na to trafił i ciągał potem po
    urzędach skarbowych? Problem jest zakładu pracy - niepoprawnie
    wypełnił PITa. Ty wypełniasz swojego PITa z poprawnymi danymi i
    występujesz do zakładu pracy o korektę PIT-11.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl