  • 1. Data: 2003-08-11 17:06:25
    Temat: mieszkanie i dom
    Od: Jan Włodarek<j...@p...onet.pl>

    Rozliczam się wspólnie z żoną. Posiadamy wspólne mieszkanie i
    korzystamy z ulgi remontowej. Od niedawna jesteśmy właścicielami
    działki z domkiem. Na działce nikt nie jest zameldowany. Czy istnieje
    możliwość korzystania z ulgi remontowej w przypadku domku na
    działce ? Czy trzeba się tam zameldować ? Czy po zameldowaniu się
    na działce jednego z małżonków nadal możemy rozliczać się razem ?

    Z góry dziękuję za wyjaśnienia

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2003-08-11 19:51:03
    Temat: Re: mieszkanie i dom
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 11 Aug 2003, Jan Włodarek wrote:

    >+ Rozliczam się wspólnie z żoną. Posiadamy wspólne mieszkanie
    >+ i korzystamy z ulgi remontowej. Od niedawna jesteśmy właścicielami
    >+ działki z domkiem. Na działce nikt nie jest zameldowany.

    Ja mam takie podejrzenie "okołotematyczne": a ten "domek"
    to jest budynek *mieszkalny* ?? (podejrzewam, choć to
    nieładnie podejrzewać, że nie jest :)).

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 3. Data: 2003-08-12 13:55:33
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik "Jan Włodarek" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > działce ? Czy trzeba się tam zameldować ? Czy po zameldowaniu się
    > na działce jednego z małżonków nadal możemy rozliczać się razem ?

    www.mf.gov.pl

    szukaj: odliczenia wydatków na remont

    do odliczenia wystarczy tytuł prawny do lokalu - zameldowanie nie ma nic do
    rzeczy

    --
    pozdrawiam
    plusz