  • 1. Data: 2003-10-25 20:15:30
    Temat: musze zatrudnic pracownik
    Od: "robert drygala" <d...@w...pl>

    Szukam jakiegoś w miare aktualnego info na w/w temat .

    pliz help

    pozdrawiam Robert

  • 2. Data: 2003-10-25 23:14:28
    Temat: Re: musze zatrudnic pracownik
    Od: Jakub Slocki <j...@s...net.nospam>

    Wyczytalem w <bnelln$n65$1@atlantis.news.tpi.pl>, ze d...@w...pl
    twierdzi...
    |Szukam jakiegoś w miare aktualnego info na w/w temat .

    Trzeba dac ogloszenie o poszukiwaniu pracownika.
    Jak dasz - zaplacisz, dostaniesz fakture VAT - i to jest powiazanie z
    tematem grupy? Czy moze chodzilo o cos innego?

    MSPANC, bo wnerwiony
    --
    K.
    Support bacteria -- it's the only culture some people have!

  • 3. Data: 2003-10-27 08:39:29
    Od: "TH" <i...@t...com.pl>

    1) znaleźć pracownika,
    2) podpisać z nim umowę o pracę (musi dostarczyć :Kwestionariusz osobowy,
    cv, udokumentować wykształcenie (świadectwo szkolne, dyplom), staż -
    świadectwa pracy z poprzednich lat.
    3) wysłać na badania lekarskie
    4) do 7 dni zgłosić do ZUS (ZUA)
    5) a dalej czytaj tutaj miłej lektury
    http://www.twoja-firma.pl/artykuly/6,rozwoj-firmy,2.
    html
    TH czy o to Ci chodziło ?

  • 4. Data: 2003-10-27 10:15:01
    Od: "WAM" <n...@n...nomail.com.pl>

    "TH" napisał

> [...]
    > 2) podpisać z nim umowę o pracę (musi dostarczyć :Kwestionariusz osobowy,
    > cv, udokumentować wykształcenie (świadectwo szkolne, dyplom), staż -

    Ty musieć pisać inaczej. On musieć
    1) znaleźć pracownik,
    2) podpisać umowa o praca (musieć dostarczyć: kwestionariusz osoba,
    cv, udokumentowac nauka, swiadectwo poprzednia praca,
    3) wyslac do lekarz na zbadac
    (...)

    WAM

    --
    www.nadmorze.pl

  • 5. Data: 2003-10-29 17:48:45
    Od: "robert drygala" <d...@w...pl>

    dzięki za wszystkie "Odpowiedź" :p

    chodziło mi w zasadzie o procedury prawne ZUS US etc

    dzięki za odpowiedzi i sorki za niesprecyzowanie