  • 1. Data: 2003-10-15 20:11:56
    Temat: nadal można diety w koszty ?
    Od: "Romek" <r...@...pl>

    Witam,

    Czy jako właściciel małej firmy nadal mogę zaliczać w koszty diety naliczane
    od wyjazdów służbowych ?

    Romek

  • 2. Data: 2003-10-15 20:31:28
    Temat: Re: nadal można diety w koszty ?
    Od: "Wiola" <w...@b...com.pl>

    Użytkownik "Romek" <r...@...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > Czy jako właściciel małej firmy nadal mogę zaliczać w koszty diety
    naliczane
    > od wyjazdów służbowych ?
    --------------------------
    Tak
    Wiola

  • 3. Data: 2003-10-15 20:34:47
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 15 Oct 2003, Romek wrote:

    >+ Witam,
    >+
    >+ Czy jako właściciel małej firmy nadal mogę zaliczać w koszty diety naliczane
    >+ od wyjazdów służbowych ?

    Zdecydowanie tak.
    Tyle że OIDP (mniej zdecydowanie) nadal obowiązuje wystawianie
    DW w formie delegacji, jeśli rozliczamy dietę.

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)