  • 1. Data: 2003-10-15 21:00:13
    Temat: najem - podatek
    Od: "Wildcat" <w...@s...com>

    Wynajmuje mieszkanie - place podatek ryczaltem - 8,5%

    Otrzymuje odstepne, a oplaty za media oplaca lokator.
    W nastepuje rozliczenie oplat za wode i en.el. zaliczkowe, tak wiec lokator
    placi zaliczkowo, a dopiero za pol roku bedzie podsumowanie i korekta.

    Od jakiej kwoty za media mam placic podatek? przeciez gdy beda systematyczne
    nadplaty za media to i ja bede placil wiekszy podatek, a po rozliczeniu
    mediow USkarbowy nie zwroci mi nadplaconej kwoty podatku:-(

    Moglbym szacowac comiesieczne oplaty za media i tyle pobierac od lokatora -
    ale czy wtedy od tego placic czy od rzeczwistych wplat za media?

    -----------------
    Pozdrawiam,
    Wildcat

  • 2. Data: 2003-10-16 07:20:29
    Temat: Re: najem - podatek
    Od: "Yennifer" <y...@a...nospam.pl>

    Użytkownik "Wildcat" <w...@s...com> napisał w wiadomości
> [...]
    lokator
    > placi zaliczkowo, a dopiero za pol roku bedzie podsumowanie i korekta.

    jedno pytanie - kto widnieje na fakturze za media: Ty czy lokator?

    --
    pozdr
    Yenn

  • 3. Data: 2003-10-17 22:18:07
    Od: "Wildcat" <w...@s...com>

    > lokator
    >

    > jedno pytanie - kto widnieje na fakturze za media: Ty czy lokator?

    na f-rze za en.el - ja..... a czynsz i woda .... bez faktury... wplacamy na
    konto wspolnoty mieszkaniowej:-)

    pozdrawiam,
    Mariusz