eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatki › naprawa samochodu ciężarowego, odszkodowanie z firmy ubezpieczeniowej, czy można pomniejszyć VAT należny o VAT zapłacony

  • 1. Data: 2005-07-25 06:54:01
    Temat: naprawa samochodu ciężarowego, odszkodowanie z firmy ubezpieczeniowej, czy można pomniejszyć VAT należny o VAT zapłacony
    Od: "Małgorzata" <g...@t...pl>

    Otrzymałam fakturę VAT za naprawę samochodu ciężarowego zaliczonego do
    środków trwałych na kwotę netto w wysokości 8.809,86 zł, VAT 1.938,17 zł
    (brutto 10.748,03). Z tego tytułu otrzymałam odszkodowanie z firmy
    ubezpieczeniowej na kwotę netto w wysokości 8.809,17 zł a wartość podatku
    VAT w wysokości 1.938,17 zapłaciłam ze środków własnych firmy. Proszę o
    informację o tym, czy w tym przypadku mogę sobie pomniejszyć VAT należny o
    VAT zapłacony w kwocie 1.938,17 zł w deklaracji VAT-7

  • 2. Data: 2005-07-26 12:03:11
    Od: "Magdalena B" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Małgorzata" <g...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > informację o tym, czy w tym przypadku mogę sobie pomniejszyć VAT należny o
    > VAT zapłacony w kwocie 1.938,17 zł w deklaracji VAT-7

    Tak mozesz

    --
    Pozdrawiam

    [księgowość, podatki, wynagrodzenia, ZUS]