  • 1. Data: 2007-04-22 18:50:05
    Temat: niedopłata podatku...
    Od: s...@g...com

    Witam,
    mam niedopłatę podatku, kiedy i komu (czyje konto) muszę to zapłacić?
    czy potwierdzenie przelewu mam złożyć wraz z PITem? jakim tytułem
    zrobić przelew?
    --
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-04-22 20:44:42
    Temat: Re: niedopłata podatku...
    Od: piotr <p...@o...eu>

    s...@g...com pisze:
    > Witam,
    > mam niedopłatę podatku, kiedy i komu (czyje konto) muszę to zapłacić?
    > czy potwierdzenie przelewu mam złożyć wraz z PITem? jakim tytułem
    > zrobić przelew?

    "niedopłatę" płacisz na odpowiedni rachunek bankowy twojego Urzędu
    Skarbowego do 30 kwietnie do godz. 24
    potwierdzenia nie musisz składać. w tytule możesz napisać np. PIT-37 2006 r

  • 3. Data: 2007-04-23 07:37:11
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 22 Apr 2007, s...@g...com wrote:

    > Witam,
    > mam niedopłatę podatku, kiedy i komu (czyje konto) muszę to zapłacić?

    http://www.mf.gov.pl/dokument.php?const=4&dzial=146&
    id=51369

    > czy potwierdzenie przelewu mam złożyć wraz z PITem?

    IMO nie.

    > jakim tytułem zrobić przelew?

    Hm... a do kasy nie chce Ci się iść? ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 4. Data: 2007-04-23 14:08:11
    Od: piotr <p...@o...eu>

    Gotfryd Smolik news pisze:
    > Hm... a do kasy nie chce Ci się iść? ;)
    >
    > pzdr, Gotfryd

    a jak nie ma kasy?? :D

  • 5. Data: 2007-04-23 17:17:35
    Od: "IKa" <i...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "piotr" <p...@o...eu> napisał w wiadomości
    > "niedopłatę" płacisz na odpowiedni rachunek bankowy twojego Urzędu
    > Skarbowego do 30 kwietnie do godz. 24
    > potwierdzenia nie musisz składać. w tytule możesz napisać np. PIT-37 2006

    tak właśnie dziś zapłaciłam ale jeszcze koniecznie w tytule trzeba napisać
    swój nr NIP - tylko po numerkach identyfikują czyja wpłata ;)

  • 6. Data: 2007-04-23 17:55:41
    Od: s...@g...com

    On 23 Kwi, 16:08, piotr <p...@o...eu> wrote:

    > a jak nie ma kasy?? :D

    Do kasy raczej nie pójdę bo to nie jest 5zł, ale może powiecie czy z
    PIT-38 powinienem wpłacić na konto "Podatek dochodowy od osób
    fizycznych" czy "Podatki pośrednie"? bo jestem zielony :)

  • 7. Data: 2007-04-23 21:05:30
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 23 Apr 2007, s...@g...com wrote:

    > Do kasy raczej nie pójdę bo to nie jest 5zł, ale może powiecie czy z
    > PIT-38 powinienem wpłacić na konto "Podatek dochodowy od osób
    > fizycznych" czy "Podatki pośrednie"?

    Podatki pośrednie to VAT, akcyza i podobne wynalazki.
    Mi wychodzi że PIT-38 dotyczy podatku dochodowego :)

    > bo jestem zielony :)

    Znasz to: "mamusiu, dlaczego te jagody są niebieskie? ....
    A dlaczego niektóre są czerwone?" ...
    Tak kolorowo mi się przypomniało :)
    :)

    pzdr, Gotfryd

  • 8. Data: 2007-04-24 06:09:19
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Mon, 23 Apr 2007 19:17:35 +0200, IKa napisał(a):

    > tak właśnie dziś zapłaciłam ale jeszcze koniecznie w tytule trzeba napisać
    > swój nr NIP - tylko po numerkach identyfikują czyja wpłata ;)

    W jakim tytule????? Podatki płaci się na całkiem innym niż standardowy
    druczku wpłaty. Na tym druczku wszsytkie rubryki sa opisane. Zarówna na
    nIP jak i na nazwę deklaracji oraz okres są osobne pola.