  • 1. Data: 2007-04-22 17:20:06
    Temat: PIT 11/8B trzeba dołączyć do PIT 37 ?
    Od: "toowytnij@n...@o...pl" <n...@o...pl>

    Jak w temacie.Jeżeli tak to oryginał czy może być ksero? Problem w tym że
    tydzień temu wysłałem a ktoś mi powiedział że PIT 8 tez muszę wysłać.Czy coś
    mi grozi jeżeli to prawda?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-04-22 17:35:28
    Temat: Re: PIT 11/8B trzeba dołączyć do PIT 37 ?
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    "toowytnij@n...@o...pl" <n...@o...pl> w

    > Jak w temacie.

    Nie

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 3. Data: 2007-04-22 19:23:29
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "toowytnij@n...@o...pl" <n...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:45f2.0000007a.462b9945@newsgate.onet.pl...
    > Jak w temacie.Jeżeli tak to oryginał czy może być ksero? Problem w tym że
    > tydzień temu wysłałem a ktoś mi powiedział że PIT 8 tez muszę wysłać.

    NIe sluchaj "ktosiow"
    Oni juz maja Twoj PIT-11, takoz i 8B

    Pozdrawiam
    SDD