  • 1. Data: 2004-05-05 14:27:48
    Temat: nowa deklaracja VAT-7
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    Czy wiecie może gdzie jest a necie wzor deklaracji
    coś mi na oczy padło i nie widze
    poprosze o link .... jak jest

    pozdrawiam
    fart

  • 2. Data: 2004-05-05 17:08:17
    Temat: Re: nowa deklaracja VAT-7
    Od: "Graszka" <g...@w...pl>

    Użytkownik "fart" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Czy wiecie może gdzie jest a necie wzor deklaracji
    > coś mi na oczy padło i nie widze
    > poprosze o link .... jak jest
    >
    > pozdrawiam
    > fart

    Ja dziś ściągnęłam z Gazety Prawnej - niestety nie powiem ci z którego dnia,
    ale nie było to dzisiejsze wydanie. Do tego jest załącznik nr 3 zawierający
    "Objaśnienia do deklaracji dla pod. od tow. i usług". Dużo ci nie pomogłam,
    ale jeśli będzie ci się chciało poszukać... . Swoją drogą - na www.mf.gov.pl
    nie sprawdzałeś?
    ------------
    Pozdrawiam, Graszka

  • 3. Data: 2004-05-05 19:19:46
    Od: "fart" <a...@w...pl>

> [...]
    pomogłam,
    > ale jeśli będzie ci się chciało poszukać... . Swoją drogą - na

    Graszko !!!!!!!!!! dziekuje znalazłem na stronach Gazety Prawnej
    http://www.gazetaprawna.pl/szukaj/index.html?str=dek
    laracja+vat-7&dostep=0&adj=0&search_in=dokument&dzie
    n_od=1&miesiac_od=4&rok_od=2004&dzien_do=5&miesiac_d
    o=5&rok_do=2004

    Masz u mnie wieeeelkiego buziaka ... za namiar na deklaracje
    Do odebrania w momencie, kiedy tylko się spotkamy :))

    A swoją drogą to nie znalazłem na stronach MF
    pozdrawiam
    fart

    ps.
    tylko nic nie mów mojej żonie jest zazdrosna :)))

  • 4. Data: 2004-05-06 06:23:30
    Od: "Andzia" <t...@t...com.pl>

> [...]
    > Do odebrania w momencie, kiedy tylko się spotkamy :))
    >
    > A swoją drogą to nie znalazłem na stronach MF

    A ja znalazłam... VAT-7 :
    http://www.mf.gov.pl/_files_/podatki/vat_i_akcyzowy/
    przepisy_vat_2004/vat_7.
    pdf