  • 1. Data: 2004-05-05 13:33:29
    Temat: VIES VAT
    Od: "Wanke" <u...@w...pl>

    Witam

    Wlasnie zauwazylem ze jedna z firm z VAT-UE znalazla sie w bazie danych,
    niestety drugiej ktora sprawdzalem nie ma:(
    Prosze o relacje jak wyglada to w przypadku firm pozostalych grupowiczow.
    Pozdrawiam
    grzess

  • 2. Data: 2004-05-05 14:39:09
    Temat: Re: VIES VAT
    Od: "Mirosław Stępiński" <s...@N...pl>

    Użytkownik "Wanke" <u...@w...pl> napisał w wiadomości
    [...]
    > Wlasnie zauwazylem ze jedna z firm z VAT-UE znalazla sie w bazie danych,
    > niestety drugiej ktora sprawdzalem nie ma:(
    > Prosze o relacje jak wyglada to w przypadku firm pozostalych grupowiczow.

    Jesteśmy we Wsi :-) Od przedwczoraj. Pierwsze nabycie wewnątrzwspólnotowe w
    piątek :-)

    --
    Pozdrawiam, Miro
    http://www.soundtrade.pl

  • 3. Data: 2004-05-05 17:04:24
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Mirosław Stępiński napisał:
    > Użytkownik "Wanke" <u...@w...pl> napisał w wiadomości
    > [...]
    >

    > Jesteśmy we Wsi :-) Od przedwczoraj. Pierwsze nabycie wewnątrzwspólnotowe w
    > piątek :-)

    Wszystkie trzy z "moich" firm które sie rejestrowały są widoczne.

    Pierwsza dostawa wewnątrzwspólnotowa była wczoraj ;-)

    Ale nie pytajcie mnie co dalej. Mam miesiąc czasu żeby sie przez to
    przegryźć. Najwazniejsze że dowód dostawy mam - z kupą róznych danych,
    brakuje tylko rozmiaru buta szefa.
    Niemiec wszystko grzecznie popodpisywał ;-)

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl