  • 1. Data: 2004-01-07 13:03:00
    Temat: nowa umowa o prace-warunki
    Od: "faktonik" <f...@o...pl>

    próbowałem wywołć dyskuskusje na temat - ale nie wyszło!
    stąd pytanie
    Kto z szanownych na grupie przećwiczył już temat dodatkowych(wymaganych
    przez n. przepisy KP)
    informacji pracownika o normach pracy,warunków wypłaty wynagrodzenia i
    pozostałych atrakcjach

    Dalej b. nurtuje mnie temat radosnego powołania się P.Ministra na skreślony
    rok temu artykół 151 K.Pracy
    z pozdro Karaś

  • 2. Data: 2004-01-07 15:55:16
    Temat: Re: nowa umowa o prace-warunki
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 7 Jan 2004, faktonik wrote:

    >+ próbowałem wywołć dyskuskusje na temat - ale nie wyszło!

    ...mniemam że może na .prawo spróbować ? :)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 3. Data: 2004-01-07 16:48:06
    Od: "M" <a...@p...onet.pl>

    wiadomości
    jan.zabrze.pl...

    > ...mniemam że może na .prawo spróbować ? :)
    >
    > pozdrowienia, Gotfryd

    jest to dokładnie opisane w KP co powinno chyba art 151 (warunki pracy,
    miejsce pracy, sposob wynagradzania, informacje o zatrudnieniu w porze
    nocnej, urlopy itp. tyle pamiętam) reszte doczytaj :)

  • 4. Data: 2004-01-07 19:44:21
    Od: "faktonik" <f...@o...pl>

    > jest to dokładnie opisane w KP co powinno chyba art 151 (warunki pracy,
    > miejsce pracy, sposob wynagradzania, informacje o zatrudnieniu w porze
    > nocnej, urlopy itp. tyle pamiętam) reszte doczytaj :)

    nO TO SPRÓBUJ znaleść w KP ten art 151
    albo czytaj uważnie posty na które odpowiadasz !
    sorry ale mnie szlag trafia na taki bełkot!

  • 5. Data: 2004-01-08 08:12:08
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 7 Jan 2004, faktonik wrote:
    >+ > jest to dokładnie opisane w KP co powinno chyba art 151
    [...]
    >+ nO TO SPRÓBUJ znaleść w KP ten art 151

    Ten skreślony :], dla jasności :)

    pozdrowienia, Gotfryd