  • 1. Data: 2003-01-22 17:11:21
    Temat: obciazenie za telefon sluzbowy
    Od: rafal <r...@i...pl>

    pracuje w firmie prywatnej i posiadam telefon komorkowy sluzbowy, do tej
    pory dostawalem bilng (w ktorym byly zaznaczone rozmowy wliczone w
    abonament o wartosci 0 ), zaznaczalem tylko te rozmowy jako prywatne
    ktore maja jakis koszt i za ktore mnie obciazano.
    Ostatnio firma wpadla na pomysl obciazania mnie za minuty tzw darmowe
    (tak widnieja na bilingu operatora), firma je przelicza i daje konkretna
    kwote .
    Czy cos takiego moga zrobic?

    pozdrawiam
    rafal

  • 2. Data: 2003-01-23 08:54:22
    Temat: Re: obciazenie za telefon sluzbowy
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > Czy cos takiego moga zrobic?

    Zrezygnuj z niego, bedziesz mial mniej problemow ;)

    --
    Krzysztof Pułapa, Kraków, http://www.ceti.pl/~jimi/

  • 3. Data: 2003-01-23 17:02:17
    Od: rafal <r...@i...pl>

    > Zrezygnuj z niego, bedziesz mial mniej problemow ;)

    Tak i z pracy tez bede mogl zrezygnowac :(

  • 4. Data: 2003-01-23 18:02:00
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Uzytkownik "rafal" <r...@i...pl> napisal w wiadomosci

    > Tak i z pracy tez bede mogl zrezygnowac :(

    Zrezygnuj z dzwonienia prywatnie ze sluzbowego telefonu.

    W kwestii formalnej:
    Kto i na jakiej zasadzie decyduje, ktora rozmowa ma charakter prywatny?

    Karol

  • 5. Data: 2003-01-23 21:40:57
    Od: rafal <r...@i...pl>

    na razie nie dostalem odpowiedzi na moje pytanie - Czy pracodawca moze mnie
    obciazyc za rozmowy ktore wg operatora wynosza 0,00PLN

    > Zrezygnuj z dzwonienia prywatnie ze sluzbowego telefonu.

    czasami jest to trudne

    > W kwestii formalnej:

    > Kto i na jakiej zasadzie decyduje, ktora rozmowa ma charakter prywatny?
    >
    > Karol

    Ja zaznaczam rozmowy prywatne ale jezeli zaznacze tylko 1 raz to juz
    wszystkie rozmowy na ten numer automatycznie sa zaznaczane w pozniejszych
    miesiacach rowniez (taki programik ). Oczywiscie szef mnie rozlicza
    sprawdza rozmowy nie zaznaczone jako prywatne i powinienem dac jakiesssss
    uzasadnienie.

  • 6. Data: 2003-01-24 10:22:36
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    > Oczywiscie szef mnie rozlicza
    > sprawdza rozmowy nie zaznaczone jako prywatne i powinienem dac jakiesssss
    > uzasadnienie.

    Pogratulowac takiego szefa. Chyba mu sie nudzi. Nie moglby tej energii
    przeznaczyc na cos bardziej pozytecznego dla firmy.
    Ile szef zaoszczedza (rzad wielkosci) miesiecznie dla firmy przez taka
    doglebna kontrole bilingu?

    Karol

  • 7. Data: 2003-01-24 16:56:03
    Od: rafal <r...@i...pl>

    > Pogratulowac takiego szefa. Chyba mu sie nudzi. Nie moglby tej energii
    > przeznaczyc na cos bardziej pozytecznego dla firmy.

    sa szefowie i "szefowie" ;)

    > Ile szef zaoszczedza (rzad wielkosci) miesiecznie dla firmy przez taka
    > doglebna kontrole bilingu?

    srednio ok. 20 zl netto na miesiac

  • 8. Data: 2003-01-24 17:03:39
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    > sa szefowie i "szefowie" ;)

    > srednio ok. 20 zl netto na miesiac

    20 zl jak za taka rozrywke to chyba niewiele :-)
    Zaplac :-)

    PNMSP,

    Pozdrawiam,
    Karol

    PS.
    Jakbys nie dzwonil ze sluzbowej komorki prywatnie, to "show szefa" moglby
    byc jeszcze lepszy.

  • 9. Data: 2003-01-24 17:27:19
    Od: e...@x...wp.pl (30za60)

> [...]
    >Karol
    >
    >PS.
    >Jakbys nie dzwonil ze sluzbowej komorki prywatnie, to "show

    To, że np. klient nie mógł się do dzownic to nie istotne? Czas pracy
    zużyty na rozmowę to nic (1 impuls 0,19 zł = 3 minuty rozmowy
    miejscowej. 20 zł:0,19x3 min = 315 minut = ponad 5 godzin doliczyć
    wybieranie itp.. Jedna dniówka zmarnowana. Pogratulować takich
    lekkoduchów). Najprostsza sprawa kupić sobie komórkę i dzwonić po pracy
    do woli.

  • 10. Data: 2003-01-24 17:38:29
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 24 Jan 2003, Karol wrote:
    >+ Uzytkownik "rafal" [...]
    >+ > szef sprawdza rozmowy nie zaznaczone jako prywatne [...]
    >+ Pogratulowac takiego szefa. Chyba mu sie nudzi.

    Widziałem w pewnej dużej firmie całe arkusze do porozliczania.
    Kilka osób się tym zajmuje, ale co na telefonach zaoszczędzą
    to zaoszczędzą ;>

    pzdr, Gotfryd