  • 1. Data: 2003-02-28 20:58:10
    Temat: odliczenie-czesci komputerowe?
    Od: "Magda" <z...@i...pl>

    Witam,
    drodzy grupowcze rozliczenia roczne w trakcie lub za nami, mnie jednak
    nurtuje taka sprawa: maz jest redaktorem jednego z czasopism komputerowych
    (pisze teksty, testuje sprzet). W zwiazku z praca czesto zmienia swoj domowy
    komputer (lub jego podzespoly). Moje pytanko jest takie: czy w ustawie odn.
    odliczen jest jakis zapis odnosnie czasu (co jaki czas mozna odliczyc sobie
    komputer lub czesci) ?
    Pozdrawiam i zycze duzego zwrotu podatku:)
    Magda

  • 2. Data: 2003-03-01 07:17:49
    Temat: Re: odliczenie-czesci komputerowe?
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    Użytkownik "Magda" <z...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    sobie
    > komputer lub czesci) ?
    > Pozdrawiam i zycze duzego zwrotu podatku:)

    Nie ma.
    W przypadku kontroli trzeba będzie uzasadnić, że zakup części jest niezbędny
    do pracy, bo komputer musi być "na topie".
    Albo panienka z US to tłumaczenie uzna, albo nie.

  • 3. Data: 2003-03-01 09:40:13
    Od: "Magda" <z...@i...pl>

> [...]
    niezbędny
    > do pracy, bo komputer musi być "na topie".
    > Albo panienka z US to tłumaczenie uzna, albo nie.

    Dzieki,
    tez mi sie tak wydaje.
    Magda