  • 1. Data: 2007-02-28 21:27:45
    Temat: odliczenie internetu - FV wystawione na DG po jej likwidacji
    Od: "cruiser" <b...@a...pl>

    Witam

    W ub. roku zlikwidowałem jednoosobową DG, lecz FV za usługi internetowe
    otrzymywałem cały czas na swoje imię i nazwisko i nazwę nie istniejącej już
    firmy.

    W związku z tym powstaje pytanie : czy pomimo, iż FV były wystawione na mnie
    jako na osobę prowadzącą DG (wszystkie moje dane - łącznie z adresem są
    prawidłowe, lecz dodatkowo występuje nazwa firmy, pod jaką prowadziłem DG),
    choć tej już nie prowadziłem, mogę te FV wykazać w PIT-0 i skorzystać z ulgi
    internetowej przysługującej osobie fizycznej, czy też przez swoje
    zaniedbanie, polegające na nie dokonaniu korekty danych u dostawcy usług,
    zamknąłem sobie możliwość dokonania odliczenia ?

    dziękuję i pozdrawiam.

  • 2. Data: 2007-02-28 22:06:15
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    cruiser <b...@a...pl> w

    > W ub. roku zlikwidowałem jednoosobową DG, lecz FV za usługi internetowe
    > otrzymywałem cały czas na swoje imię i nazwisko i nazwę nie istniejącej już
    > firmy.

    Akt własnego zgonu masz?

    --
    Tomasz Nycz