  • 1. Data: 2005-07-25 12:24:50
    Temat: odszkodowania z AC po wypadku
    Od: "CzeslawEm." <n...@d...slp.peel>

    Mniejszy problem z pieniedzmi niz ich wpisaniem w papiery.

    Jak w temacie. Woz jest na firme, jest wpisany w ST.
    Warsztat wystawia mi fakture, ja place i odbieram VAT naliczony w ten
    czy inny sposob. Kwota netto wchodzi w koszty.
    Za miesiac przychodzi zwrot z ubezpieczenia, jest to kwota NETTO.
    Wliczam ja w dochod i jest cacy. Chyba.

    Ale wkrotce bede wysylal deklaracje VAT-7 i teraz - ta kwota to nie
    sprzedaz.
    Wykazywac ja w ogole czy nie ?
    Nie widze gdzie ja wykazac.
    --

    czeslawATdemonDOTslpDOTpl

  • 2. Data: 2005-07-25 13:06:00
    Temat: Re: odszkodowania z AC po wypadku
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 25 Jul 2005, CzeslawEm. wrote:

    > Mniejszy problem z pieniedzmi niz ich wpisaniem w papiery.

    :)

> [...]
    > Wliczam ja w dochod i jest cacy. Chyba.
    >
    > Ale wkrotce bede wysylal deklaracje VAT-7 i teraz - ta kwota to nie

    IMHO - nijak. Z podanego powyżej powodu :)
    "Inny przychód nie podlegający VAT"...

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 3. Data: 2005-07-25 13:18:31
    Od: "CzeslawEm." <n...@d...slp.peel>

    In article <Pine.WNT.4.60.0507251504590.2040@athlon>, Gotfryd Smolik news wrote:
    > On Mon, 25 Jul 2005, CzeslawEm. wrote:
    >
    > IMHO - nijak. Z podanego powyżej powodu :)
    > "Inny przychód nie podlegający VAT"...

    Dzieki.
    Zeby tak jeszcze pare innych "innych zrodel" schowac ...
    --

    czeslawATdemonDOTslpDOTpl

  • 4. Data: 2005-07-25 21:17:00
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 25 Jul 2005, CzeslawEm. wrote:

    > Zeby tak jeszcze pare innych "innych zrodel" schowac ...

    W razie szukania googlem polecam ku rozwadze:
    - nie czytać bardzo starych komentarzy (drzewiej chyba
    inaczej bywało z VATem)
    - szukać również "zadośćuczynienia" - choć to raczej OC by
    dotyczyło, ale idea powinna być ta sama.
    W podatkach zadośćuczynienie i odszkodowanie jest wrzucane do
    jednego worka, ale cywiliści (prawnicy od KC :)) różnicę robią
    i gdzieś może się pojawić.

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)