  • 1. Data: 2006-03-22 19:16:21
    Temat: okresy przechowywania dokumentów rozliczeniowych
    Od: "Ania" <a...@N...alpha.net.pl>

    Witam:)czy osoba fizyczna musi przechowywać dokumenty za 2000 rok do końca
    2006,czy do końca kwietnia 2006?
    pozdrawiam ania

  • 2. Data: 2006-03-22 19:40:13
    Od: 6...@p...onet.pl (armax)

    do konca 2006

  • 3. Data: 2006-03-22 20:25:35
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    armax <6...@p...onet.pl> w <news:01ac01c64de8$43885f40$9f711b53@y8r7y9>:

    > From: "Ania" <a...@N...alpha.net.pl>
    > do konca 2006

    Rzekłbym, że nie do końca masz rację ;P

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 4. Data: 2006-03-22 20:28:12
    Od: "Ania" <a...@N...alpha.net.pl>

    > armax <6...@p...onet.pl> w

    > Rzekłbym, że nie do końca masz rację ;P

    Hm:(do końca kwietnia?dobrze gadam?
    pozdrawiam ania

  • 5. Data: 2006-03-22 20:47:26
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Ania <a...@N...alpha.net.pl> w

    > Użytkownik "'Tom N'" <n...@i...dyndns.org.invalid> napisał w wiadomości
    > Hm:(do końca kwietnia?dobrze gadam?

    Nie napisałaś, czy ta osoba fizyczna prowadzi DG oraz o jakie dokumenty
    rozliczeniowe chodzi

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 6. Data: 2006-03-22 20:51:33
    Od: "Ania" <a...@N...alpha.net.pl>

    > Nie napisałaś, czy ta osoba fizyczna prowadzi DG oraz o jakie dokumenty
    > rozliczeniowe chodzi

    No fakt:)przepraszam:)już melduję:osoba fizyczna ,która nie prowadziła DG
    .Mam na myśli dokumenty,na podstawie których sporządzono odliczenia
    np.opłaty za studia,kursy językowe .
    pozdrawiam ania

  • 7. Data: 2006-03-23 03:11:24
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Ania wrote:
> [...]
    >

    > No fakt:)przepraszam:)już melduję:osoba fizyczna ,która nie prowadziła DG
    > .Mam na myśli dokumenty,na podstawie których sporządzono odliczenia

    do końca 2006