  • 1. Data: 2006-03-22 18:12:06
    Temat: Zagubiona faktura z zeszłego roku
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Google mi powiedziało co zrobić z fakturą z tego samego roku.
    A co zrobić, gdy znalazła się faktura z zeszłego roku (i mogę uzyskać jej
    duplikat)?
    Niech zgadnę: z wpisu do KPiR nici (zeszły rok), ale VAT mogę odliczyć w m-cu
    (i następnym) otrzymania duplikatu?

  • 2. Data: 2006-03-23 09:34:16
    Temat: Re: Zagubiona faktura z zeszłego roku
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    r...@a...net.pl wrote:

    > Google mi powiedziało co zrobić z fakturą z tego samego roku.
    > A co zrobić, gdy znalazła się faktura z zeszłego roku (i mogę uzyskać
    > jej duplikat)?
    > Niech zgadnę: z wpisu do KPiR nici (zeszły rok),

    To zależy czy "memoriał" czy "kasa", którego roku dotyczy zakup, kiedy
    zapłacony. W ostateczności możesz zrobić korektę.

    > ale VAT mogę odliczyć
    > w m-cu (i następnym) otrzymania duplikatu?

    Duplikat tylko w miesiącu otrzymania.

  • 3. Data: 2006-03-23 10:48:49
    Od: "my way" <y...@s...tlen.pl>

    > Duplikat tylko w miesiącu otrzymania.

    imho miałby prawo doliczyc również w m-cu następnym, nie widzę tu róznicy
    między prawem do odliczenia z faktury pierwotnej a jej duplikatem
    problem byłby, gdyby była to faktura za media - wtedy pozostaje tylko
    korekta

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2006-03-23 11:51:09
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    my way wrote:

> [...]
    > róznicy między prawem do odliczenia z faktury pierwotnej a jej
    > duplikatem problem byłby, gdyby była to faktura za media - wtedy

    Sorry. Chyba pomyliłem z korektą.

  • 5. Data: 2006-03-23 12:43:22
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Thu, 23 Mar 2006 10:34:16 +0100, w <dvtq2k$2tm$4@opal.futuro.pl>, jureq
    <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> napisał(-a):

    > To zależy czy "memoriał" czy "kasa", którego roku dotyczy zakup, kiedy
    > zapłacony. W ostateczności możesz zrobić korektę.

    Memoriał, więc IMHO nie da się.