  • 1. Data: 2002-01-26 15:45:27
    Temat: Re: opóźnienie złożenia deklaracji VAT-7 - POMOCY - jeszcze raz
    Od: "Zbigniew Walczak" <t...@i...pl>

    W 2000 roku byłem w podobnej sytuacji. Ponieważ zgonie z przepisami urząd
    skarbowy Łódź Polesie nie mógł zakwestionować podatku VAT do odliczenia
    nalczelnik postanowił w inny sposób odebrać mi pieniądze. Nałożył na mnie
    karę dwa razy większą od należnego mi podatku. Nie pomogły żadne odwołania.
    to był okres gorączkowedg zbierania pieniędzy do zwrotu nadpłat podatnikom -
    wiosna
    t...@i...pl