  • 1. Data: 2002-01-26 02:22:18
    Temat: BŁAGAM POMÓŻCIE!!!!!!!!!!!!!!!
    Od: "Robert Pastusiak" <d...@p...fm>

    Mam pewien problem, przez 4 miesiące nie był odemnie odprowadzany ZUS z
    Umowy Zlecenie (jestem studentem) przed podjęciem tej pracy byłem na
    zasiłku dla bezrobotnych (zasiłek został zawieszony) czy mógłbym
    zapłacić zaległe składki ZUS-u (za te 4 misiące) i odzyskać prawo do
    zasiłku
    --
    Robert & Spółka
    d...@p...fm

  • 2. Data: 2002-01-27 18:10:03
    Temat: Re: BŁAGAM POMÓŻCIE!!!!!!!!!!!!!!!
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert Pastusiak"
    <d...@p...fm> napisał w wiadomości

> [...]
    > zasiłku dla bezrobotnych (zasiłek został
    zawieszony) czy mógłbym
    > zapłacić zaległe składki ZUS-u (za te 4 misiące)

    Może skorzystac z czegos takiego jak -przywrócenie
    terminu- ale najlepiej pójść do zuzsu i tam
    przedstawic sprawę.
    Nie bardzo rozumiem: byłeś na zasiłku i
    jednocześnie studentem ?

    Sark