  • 1. Data: 2002-02-19 11:51:23
    Temat: osoba wspolpracujaca
    Od: "niuska" <l...@w...pl>

    Czy sporzadzajac pit roczny za osobe wspolpracujaca nalezy wykazac jej
    przychod rowny sumie podstawy od ktorej oplacala skladki ZUS przez caly rok,
    a koszty uzyskania wykazac w takiej wysokosci w jakiej przysluguja
    pracownikowi?
    Pierwszy raz mam do czynienia z rozliczaniem osoby wspolpracujacej i nie
    bardzo wiem jak sie za to zabrac...
    Pomozcie
    Justyna

  • 2. Data: 2002-02-19 12:03:46
    Temat: Re: osoba wspolpracujaca
    Od: "Pulsar" <p...@h...pl>

    Użytkownik niuska <l...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a4tdei$haq$...@h...uw.edu.pl...
> [...]
    > pracownikowi?
    > Pierwszy raz mam do czynienia z rozliczaniem osoby wspolpracujacej i nie

    Nie. Osoba współpracująca nie ma żadnych dochodów na styku z urzędem
    skarbowym.

  • 3. Data: 2002-02-19 14:09:56
    Od: "Pikorska Wiola" <p...@n...polexpo.com.pl>

    niuska napisał(a) w wiadomości: ...

    >Wg najswiezszych informacji, rozumie ze musze zrobic tak:
    >- w PIT-5 za styczen wlasciciela firmy odliczam skladki zusowskie zarowno
    >jego jak i osoby wspolpracujacej, w jego przypadku podatek wtedy nie
    wyjdzie
    >i facet bedzie szczesliwy:)
    >- robiac zeznanie roczne dla niego za rok 2001uwzgledniam rowniez skladki
    >zus jego i osoby wspolpracujacej
    >- robiac zeznanie roczne za osobe wspolpracujaca uwzgledniam jedynie jej
    >dochody z pracy na etacie do sierpnia 2001, a za reszte roku mimo ze byla
    >osoba wspolpracujaca nie ma zadnego dochodu
> [...]
    Tak dobrze.
    Jolka

  • 4. Data: 2002-02-19 14:20:30
    Od: "niuska" <j...@w...pl>