  • 1. Data: 2002-02-19 09:03:59
    Temat: PIT-7
    Od: "waldemar" <w...@p...onet.pl>

    Rozpoczlem od 18.02.br DG jako VATowiec. Czy jesli do 25 bm. nie bede mial
    zadnej sprzedazy to mimo to mam dostarczyc PIT-7 chocby nawet byly same
    zera?

    --

    pozdrawiam
    waldemar

  • 2. Data: 2002-02-19 09:11:47
    Temat: Re: PIT-7
    Od: "Pikorska Wiola" <p...@n...polexpo.com.pl>

    waldemar napisał(a) w wiadomości: ...

    >zadnej sprzedazy to mimo to mam dostarczyc PIT-7 chocby nawet byly same
    >zera?
    Czy to ma być PIT-7 a nie chodzi ci przypadkiem o VAT-7.
    Jeśli o VAT-7 to składa się jeśli nie ma sprzedaży.
    Vat naliczonego też nie masz ?
    Jolka

  • 3. Data: 2002-02-19 11:05:44
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Tue, 19 Feb 2002, waldemar wrote:

    >+ Rozpoczlem od 18.02.br DG jako VATowiec. Czy jesli do 25 bm. nie bede mial
    >+ zadnej sprzedazy to mimo to mam dostarczyc PIT-7 chocby nawet byly same
    >+ zera?

    Hamuj waść.
    VAT-7 (a nie PIT) składasz do 25 dnia miesiąca NASTĘPNEGO !
    Niby jak chciałbyś złożyć 25 lutego zeznanie za CAŁY luty ??
    -:)

    PIT-5 nie musisz składać (mając same straty), VAT-7 tak.
    I nie musi mieć samych zer, bo zakupy zaliczasz na dzień
    otrzymania faktury.
    Ale to w marcu.
    Najwcześniej da ci się we znaki ZUS (do 10.) :]

    >+ pozdrawiam
    >+ waldemar

    Pozdrowienia, Gotfryd
    (CC: do autora, bo a nuż złoży 25.II zeznanie za luty)

  • 4. Data: 2002-02-19 11:49:23
    Od: "waldemar" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pikorska Wiola" <p...@n...polexpo.com.pl> napisał w
    wiadomości news:a4t566$io0$1@news.tpi.pl...

    > Czy to ma być PIT-7 a nie chodzi ci przypadkiem o VAT-7.
    > Jeśli o VAT-7 to składa się jeśli nie ma sprzedaży.
    > Vat naliczonego też nie masz ?

    Przepraszam:)) Chodzilo o VAT-7 oczywiscie. Przejezyczylem sie. Nie mam
    zadnej sprzedazy ani zakupow bo rzpoczolem dzialalnosc dopiero 18.lutego.
    Czy musze wiec skladac za te kilka dni VAT-7 nawet wtedy jak sa same zera?

    --

    <<<<<<<Pozdrawiam waldi >>>>>>>
    www.akwarium.any.pl

  • 5. Data: 2002-02-19 11:52:44
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "waldemar" <w...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    > Czy musze wiec skladac za te kilka dni VAT-7 nawet wtedy jak sa same zera?

    Podobno US powszechnie interpretuja, ze trzeba.

    Boguslaw

  • 6. Data: 2002-02-19 14:48:18
    Od: Graszka <g...@w...pl>

    Przepraszam:)) Chodzilo o VAT-7 oczywiscie. Przejezyczylem sie. Nie mam

    Deklaracje VAT-7 tzw. "zerowe" wystawia sie nawet w sytuacji zawieszenia
    DG, wiec w Twoim przypadku tym bardziej. Ale to zrobisz dopiero w marcu,
    bo wtedy dopiero bedzie rozliczany VAT za luty. A do konca lutego moze
    juz poczynisz jakies zakupy?
    ------------
    Pozdrawiam i powodzenia w DG, Graszka.

  • 7. Data: 2002-02-19 15:10:21
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Tue, 19 Feb 2002, Boguslaw Szostak wrote:

    >+ "waldemar" <w...@p...onet.pl> wrote in message
    [...]
> [...]
    >+
    >+ Podobno US powszechnie interpretuja, ze trzeba.

    Prawda. Tylko Waldemar chciał złożyć zeznanie za okres "od 18 lutego"
    *w lutym*, a ma czas do marca :)

    >+ Boguslaw

    Pozdrowienia, Gotfryd
    [który czas jakiś temu też myślał, że rejestrację rozpoczęcia
    DG w US należy wykonać *przed* :) - a należy *po*]

  • 8. Data: 2002-02-19 15:18:19
    Od: "waldemar" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Graszka" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > DG, wiec w Twoim przypadku tym bardziej. Ale to zrobisz dopiero w marcu,
    > bo wtedy dopiero bedzie rozliczany VAT za luty. A do konca lutego moze

    Dzieki:)) Teraz juz wiem

    pozdrawiam
    waldi

  • 9. Data: 2002-02-23 23:03:01
    Od: "KX" <k...@p...fm>

    Uzytkownik "Graszka" <g...@w...pl> napisal w wiadomosci
    [..]

    > Deklaracje VAT-7 tzw. "zerowe" wystawia sie nawet w sytuacji zawieszenia
    > DG, wiec w Twoim przypadku tym bardziej. Ale to zrobisz dopiero w marcu,
    Pytalem sie niedawno w urzedzie - powiedzieli mi ze teraz zerowych nie
    trzeba skladac
    oklamali mnie?
    pozdr
    Krzysiek

    --
    KX
    k...@p...fm

  • 10. Data: 2002-02-24 11:55:09
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    begin --> Sun, 24 Feb 2002 00:03:01 +0100, w
    <a596ui$d3j$1@news.tpi.pl>, "KX" <k...@p...fm> napisał(-a):

    > Pytalem sie niedawno w urzedzie - powiedzieli mi ze teraz zerowych nie
    > trzeba skladac
    > oklamali mnie?

    Jak masz sprzedaż 0zł, to nie składasz VAT-7, a koszty przenosisz do
    następnej deklaracji.