  • 1. Data: 2004-02-12 20:20:53
    Temat: pit-37,a KUP
    Od: "mycha02" <n...@p...onet.pl>

    Wiam,
    mam nastepujace pytanie:
    w 2003 roku bylam zatrudniona w kilku zakladach pracy na czastkowe czesci
    etatu, a w jednej firmie na caly etat. Otrzymalam pity-11. W firmach, gdzie
    bylam zatrudniona na czesci etatu nie wychodzila skladka na ub. zdrowotne
    ani zaliczka na podatek dochodowy. Czy wypelniajac pit-37 moge zsumumowac
    koszty uzyskania przychodu ze wszystkich deklaracji pit-11 (wtedy wychodzi
    ponad 9000zl), czy to ograniczenie do kwoty 2249,21 odnosi sie do lacznej
    kwoty KUP.
    Dziekuje za odpowiedzi

  • 2. Data: 2004-02-12 21:16:57
    Temat: Re: pit-37,a KUP
    Od: "Magdalena" <m...@n...autograf.pl>

    "mycha02" <n...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > ponad 9000zl), czy to ograniczenie do kwoty 2249,21 odnosi sie do lacznej

    musisz wziąć pod uwagę ograniczenie KUP dla osób pracujących na więcej niż
    jednym etacie.

    Magda

  • 3. Data: 2004-02-12 22:21:39
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 12 Feb 2004, Magdalena wrote:

> [...]
    >+ >
    >+ musisz wziąć pod uwagę ograniczenie KUP dla osób pracujących na więcej niż

    Prawdę mówiąc to czytając posta zastanawiałem się czy "wieloetatowiec"
    nie ma przypadkiem obowiązku jakiegoś powiadomienia zakładu(ów)
    który wybiera za "primary" tak że tylko JEDEN może odliczać ryczałtowy
    KUP. Może ktoś skomentuje... bo mi się łączny KUP nie podoba.

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 4. Data: 2004-02-15 20:54:50
    Od: "mycha02" <n...@p...onet.pl>

    wiadomości
    ortezjan.zabrze.pl...
> [...]
    > który wybiera za "primary" tak że tylko JEDEN może odliczać ryczałtowy
    > KUP. Może ktoś skomentuje... bo mi się łączny KUP nie podoba.

    Wiec wg "mojego" urzedu skarbowego nie mozna zrobic tak, jak piszesz. Koszty
    musza byc odliczane z kazdego etatu. A szkoda...