  • 1. Data: 2003-03-03 08:57:54
    Temat: pit-O, komp
    Od: "bestuser" <b...@N...wp.pl>

    pierwszy raz na grupie, pozdrawiam i jak bylo juz o tym to przepraszam - chociaz
    w arch szukalem.
    Pytanie jest krotkie:
    Rozliczam sie wspolnie z zona. Czy moge odliczyc calosc kwoty za komp ( na
    fakturze mam prawie 4kzl ),
    czy tylko moge odliczyc 19% z 2280zl. Faktura jest tylko na mnie. Moze jak moja
    zona jeszcze ja podpisze to
    bedzie ok ;)
    Chyba dobrze mysle, ze kwota sie odliczenia sie podwaja jak rozliczamy zie
    wspolnie?
    Ale czy moge sobie po prostu kwote z faktury podzielic na 2, po rowno dla zony i
    dla mnie?
    Prosze o odopowiedz i dziekuje.
    ---
    Witek

  • 2. Data: 2003-03-03 12:37:49
    Temat: Re: pit-O, komp
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "bestuser" <b...@N...wp.pl> wrote in message
> [...]
    > wspolnie?
    > Ale czy moge sobie po prostu kwote z faktury podzielic na 2, po rowno dla

    Limit jest 2280 i reszta przepada.
    Żonie przysługuje tyle samo (czyli ulga jest podwójna)
    Co do faktury to nie wiem jak ma być, żeby US w razie kontroli się nie
    przyczepił.
    Najlepiej żeby była na dwie osoby jednoczeście.
    Pamiętaj, że odliczyć możesz tylko to co jest związane z waszą pracą.
    Jeśli jesteś np. pilotem to komputera nie odliczysz.