  • 1. Data: 2003-10-05 11:19:26
    Temat: płatnik 5 - pomocy!!
    Od: "barabasz" <g...@p...pl>

    Przeprowadziłem import pliku pptt.mdb z poprzedniej wersji programu Płatnik
    TT. Nowy płatnik pokazuje mi certyfikat płatnika ważny do 27.07.2004 roku.
    Mimo to podczas wysyłania zestawu dokumentów program wyświetla komunikat
    "brak zarejestrowanego certyfikatu płatnika". Czy ktoś miał podobny
    przypadek i mógłby mi pomóc??

    POzdrawiam

  • 2. Data: 2003-10-05 14:00:47
    Temat: Re: płatnik 5 - pomocy!!
    Od: "Dariusz Domagała" <b...@i...net.pl>

    Nie masz zarejestrowanego certyfikatu OOP RP_1_OOP.

    Darek

  • 3. Data: 2003-10-07 12:14:58
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Dariusz Domagała napisał:

    > Nie masz zarejestrowanego certyfikatu OOP RP_1_OOP.

    Skąd wziąc ten certyfikat???

    Maddy "której własnie po przeniesienie sie na drugi komputer takie cos
    wyłazi"

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 4. Data: 2003-10-07 15:32:16
    Temat: Odp: płatnik 5 - pomocy!!
    Od: "HANIA" <h...@w...pl>

    > Skąd wziąc ten certyfikat???

    Można na dwa sposoby:
    1. W nowym Płatniku wchodzimy w "certyfikaty", podświetlamy
    stary certyfikat RP_1_OOP, klikamy prawym przyciskiem myszki
    i wybieramy "pobierz certyfikat ZUS".

    2. Wchodzimy na stronę
    http://www.cc.unet.pl/3-certyfikaty/index3_3.html ,
    zapisujemy certyfikat na dysku i następnie rejestrujemy w
    programie (certyfikaty/prawy przycisk myszki - polecenie
    "rejestruj")

    Pozdrawiam
    Hania