  • 1. Data: 2006-11-09 19:12:35
    Temat: Re: podatek - cło
    Od: c...@g...com

    Snake Plissken napisał(a):

    > 1 sztuke?? to moze pocztą :-)

    Przy imporcie w agencji celnej otrzymujesz dokument SAD.
    Opłacasz cło i/lub akcyzę (gdy jest) doliczasz koszt transportu,
    ubezpieczenia towaru i inne opłaty i od tej sumy naliczasz podatek VAT
    22%.
    Walutę przeliczasz na zł z datą wprowadzenia towaru na obszar celny
    Polski w/g kursu dziennego ustalanego przea Prezesa NBP.