  • 1. Data: 2006-03-06 12:53:59
    Temat: pomyłka...
    Od: "Mirka" <m...@o...pl>

    Mam pytanie dostałam rozliczenie roczne Pit od pracodawcy
    wg. moich sumacyjnych wyliczeń pracodawca nieco zawyzył moj dochód za rok
    2005
    Zgłaszałam ale powiedziano mi ze jest dobrze....

    Moje pytanie :
    Jakie konsekwencje sa jesli z winy pracodawcy mam błędny wykaz dochodu
    i kto odpowiada przed urzedem skarbowym?
    Jakie sankcje zostana nałozone na pracodawce w wyniku przeswietlenia
    rozliczenia a jakie na pracownika?
    Dodatkowo mam błedna kwote zwiazana z odliczeniem na dojazd do zakładu pracy
    zamiast 1533,34 mam 1508,27 (pozycja 35 Pit11).

  • 2. Data: 2006-03-06 13:39:31
    Temat: Re: pomyłka...
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "Mirka" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Mam pytanie dostałam rozliczenie roczne Pit od pracodawcy
    > wg. moich sumacyjnych wyliczeń pracodawca nieco zawyzył moj dochód za rok
    > 2005
    > Zgłaszałam ale powiedziano mi ze jest dobrze....

    A konkretnie?

    > zamiast 1533,34 mam 1508,27 (pozycja 35 Pit11).

    Tu akurat nie widze problemu - sama wpisujesz tyle ile trzeba w zeznaniu
    rocznym

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2006-03-06 15:51:19
    Od: "seba" <g...@o...pl>

    hmm a czy czasami nie przeprowadzalas sie,moze przedtem mieszkalas w
    miejscowosci gdzie pracujesz (przez miesiac). Za PIT11 odpowiada pracodawca

    Seba

  • 4. Data: 2006-03-06 16:10:49
    Od: "Mirka" <m...@o...pl>

    > A konkretnie?

    Nie przeprrowadzałam sie...
    Z moich wyliczeń mam zawyzone około 500 Pln ....

    Ponawiam pytanie:
    Jakie konsekwencje sa jesli z winy pracodawcy mam błędny wykaz dochodu
    i kto odpowiada przed urzedem skarbowym? Ile moze kosztowac taka pomyłak
    pracodawce....

  • 5. Data: 2006-03-06 22:45:11
    Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl>

    > Nie przeprrowadzałam sie...
    > Z moich wyliczeń mam zawyzone około 500 Pln ....
    A może to chodzi o ulgę, której to nie ma wykazanej a jest ok 530 zł?
    Co do kosztów to zakład wykazuje na pit 11 to co rozliczył a ty masz
    rozliczyć co ci się należało

    --
    PawełJ

  • 6. Data: 2006-03-07 04:34:47
    Od: "Nikiel ;)" <n...@p...fm>

    Mirka napaskudziła na ekranie:

    > Mam pytanie dostałam rozliczenie roczne Pit od pracodawcy
    > wg. moich sumacyjnych wyliczeń pracodawca nieco zawyzył moj dochód za rok
    > 2005
    > Zgłaszałam ale powiedziano mi ze jest dobrze....

    A może jest tu też uwzględniony przychód np. w postaci otrzymanych bonów
    towarowych, czy innych świadczeń w naturze.

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --