  • 11. Data: 2003-10-04 11:19:15
    Temat: Re: poprawka PŁATKIKA 5.01.
    Od: "Atomek" <l...@p...onet.pl>

    > Nie bój nic.
    > Poprawka do Płatnika 6.01 na pewno będzie
    > zawierać zestaw do sepuku.

    ====================
    witam, smialem sie pol godziny - dzieki
    Atomek

  • 12. Data: 2003-10-04 17:48:39
    Od: "fart" <k...@g...pl>

    > witaj Kurdelebee. farciarz z ciebie
    >
    > ja zawsze po pytaniu odsylany jestem do specjalisty,

    Atomku .... jak zauważyłeś z pewnocią to są tutaj ludzie4 kuturalni do
    krórych Ciebie zaliczam a Maddy i Gotfryda oraz pozostałych nie będę wytykał
    palcyma oraz są ludzie mojego pokroju, wyrywni, z tym, że mi się wydaje, ze
    potrafię swoją "wyrywność" wykorzystać a Ty grzecznie czekasz do popołudnia
    na specjalistę.
    Ja , jak odbiera facet to na skierowanie mnie do specjalisty popołudniu
    nawrzucam mu takich ciuli, że więcej tego mi nie zaproponuje i łączą od
    razu, lub chwilę poczekam.
    ATOMKU TO DZIAŁA. NAPRAWDĘ TO DZIAŁA.
    ale nie wiem czy masz predyspozycje do rzucania ciulami i innymi częściami
    ciała, czyli inaczej, czy znasz anatomię człowieka i katalog
    nieuwzględnionych zawodów w stopniu wystarczającym
    Tobie zawsze zgłasza się osoba z imienia i nazwiska .. zawsze się to
    zapisuje ... Atomku oni też są dla Ciebie ....... ale trzeba rzucanie
    potrenować.

    Na normalne załatwianie spraw to musisz jeszcze ze dwa pokolenia poczekać.

    a poza tym ... to jestem dzieckiem szczecią
    kurdelebele Ty też możesz być .... ale uwierz w to

    pozdrawiam
    fart

    kurdefrak