  • 21. Data: 2002-03-25 09:24:11
    Temat: Re: poważny problem!!-niewdzięczny pracownik!
    Od: "Kasia L." <k...@2...pl>

    > W kwestii formalnej: blef ze zwolnieniem dyscyplinarnym ??
    > (bo już go nie ma - owszem, jest "rozwiązanie umowy bez
    > wypowiedzenia")
    >
    > Pozdrowienia, Gotfryd

    o tym to wiem... albo inaczej w trybie natychmiastowym:))
    ale potocznie to dalej "dyscyplinarka"
    Pzdr!!
    Kasia L.

  • 22. Data: 2002-03-25 09:25:51
    Od: "Kasia L." <k...@2...pl>

    > (trochę

    > Zgadza się, ale potocznie pojęcie to funkcjonuje, a brzmi bardziej
    > przekonująco :-)
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > Darek

    nawet w komentarzu do KP uzywa się komentując art. 52 KP słowa "tzw.
    zwolnienie dyscyplinarne" :))
    Kasia L.

  • 23. Data: 2002-03-25 12:10:00
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "Kasia L." [...]
    > oto chodzi że on tego w ogóle nie widzi i śmieje mi sie w twarz!!Zadnej
    > skruchy!! Jeszcze jak mu powiedziłam żeby się zastanowił co z tym zrobic
    > się tak zaczął zastanawiać że aż sie rozchorował i już trzecie zwolnienie
    mi
    > przyniósł... jest do zwolnienia i to bezapelacyjnie!!

    No to juz pewnie placi ZUS.

    Wiec nie ma sie co przejmowac...
    zformulowac podstawe i zwolnic...

    Boguslaw