  • 1. Data: 2005-10-09 10:29:53
    Temat: prezeny - kto i czy płaci ?
    Od: "Agnieszka Dziemieńczuk" <m...@p...com.pl>

    Witam,
    Piszę właśnie program lojalnościowy i mam problem z podatkiem dochodowym
    płaconym ponoć od każdego upominku powyżej 100 zł.
    Czy faktycznie trzeba to zgłaszać i opodatkować????
    Jak można to obejść?!

    Z góry dzięki za każde info
    Agnieszka

  • 2. Data: 2005-10-09 12:42:25
    Temat: Re: prezeny - kto i czy płaci ?
    Od: "Wojciech Kozlowski" <w...@w...pl>

    trzeba upominek podzielic na częscu np. wiono + butelka + karton.
    Kazda z tych części nie musi mieć wartość realną,.np. mozna podnieść cenę
    kartonu i butelki, a obnizyc dla drogiego wina.
    Podobnie: długopis składa sie z długopisu i opakowania. I tak dalej.

  • 3. Data: 2005-10-09 12:55:39
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "Wojciech Kozlowski" <w...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:43490a47$0$5426$f69f905@mamut2.aster.pl...
> [...]
    > kartonu i butelki, a obnizyc dla drogiego wina.
    > Podobnie: długopis składa sie z długopisu i opakowania. I tak dalej.

    Troche to nielogiczne.
    Moze raczej z dlugopisu wlasciwego i opakowania?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2005-10-10 15:54:21
    Od: "Wojciech Kozlowski" <w...@w...pl>

    Logika jest jedna - ma mieścic się "w cenie". reszta nie musi byc logiczna.