  • 1. Data: 2005-10-09 00:13:19
    Temat: Sprzedaż przez internet?
    Od: "Wojtek" <w...@a...pl>

    Witam wszystkich.
    Co jakiś czas sprzedaję różne przedmioty przez Internet na aukcjach.
    Przedmioty te nabywam na giełdzie,rynkach,od znajomych lub od osób
    ogłaszających się np, w gazecie czy rzeczy przywiezione z Niemiec.
    Moje pytanie brzmi:
    Jeśli bym chciał sprzedawać na większą skalę to jaką działalność powinienem
    założyć i jak rozliczać się z US, gdyż na nabyte przedmioty nie mam żadnych
    dowodów kupna,faktur, itp.
    Proszę o wyczerpującą odpowiedź ponieważ jestem "zielony".
    Pozdrawiam Wojciech.