  • 1. Data: 2005-10-08 19:09:44
    Temat: paragon od taksówkarza-czy dowód księgowy
    Od: "Ania" <a...@p...onet.pl>

    Czy można zaksięgować paragon za przejazd taksówką? Do kwitków parkingowych
    można zrobić dowód wew., dlaczego tu nie można, chyba że się mylę.

    Czekam na komentarze

    Ania

  • 2. Data: 2005-10-09 10:24:35
    Temat: Re: paragon od taksówkarza-czy dowód księgowy
    Od: "Maria" <m...@n...pl>

    Użytkownik "Ania" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    parkingowych
    > można zrobić dowód wew., dlaczego tu nie można, chyba że się mylę.

    Wydaje mi się, że zależne jest to od kwoty na jaką opiewa paragon. Jak
    sobie przypominam to było tak , ze jeśli zakup był mniejszy niż na 10 zł to
    faktury nie wystawiało się, tylko powyżej 10,00 zł musiała być faktura.

  • 3. Data: 2005-10-09 16:25:02
    Od: <a...@v...pl>

    Hej nie ma to nic wspólnego z wysakoscia na jaka opiewa paragon, paragon
    moze byc tylko musimy wystawic doaweód wewnętzny a i musi byc paragon
    opisany czyli w jakim celu nazwa firmy itp.

  • 4. Data: 2005-10-09 22:34:01
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

> [...]
    > parkingowych
    > można zrobić dowód wew., dlaczego tu nie można, chyba że się mylę.

    A taksówkę (nawet z Fakturą VAT } w ogóle wolno w liczyć w koszty ?
    Ma być najtańszy środek transportu - moja księgowa nie przyjmuje taxi.

  • 5. Data: 2005-10-09 22:36:02
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello SP9LWH,

    Monday, October 10, 2005, 12:34:01 AM, you wrote:

    > A taksówkę (nawet z Fakturą VAT } w ogóle wolno w liczyć w koszty ?
    > Ma być najtańszy środek transportu - moja księgowa nie przyjmuje taxi.

    Zmień księgową.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 6. Data: 2005-10-09 22:38:35
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <s...@a...pl> napisal(a):

    > A taksówkę (nawet z Fakturą VAT } w ogóle wolno w liczyć w koszty ?
    > Ma być najtańszy środek transportu - moja księgowa nie przyjmuje taxi.

    Fajna księgowa, ciekawe ile kasy przez nią stracisz zanim ją wywalisz ;)
    --
    Samotnik

    "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem że na świecie jest
    tylu idiotów." -- Stanisław Lem

  • 7. Data: 2005-10-09 22:43:39
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    > Zmień księgową.

    Daleki jestem od tego
    Ja ogromnie nie znoszę kontaktów z Urzędnikami Skarbowymi, a oni tego się
    czepiają.

  • 8. Data: 2005-10-09 22:45:20
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    > Fajna księgowa, ciekawe ile kasy przez nią stracisz zanim ją wywalisz ;)

    Na razie jest dobra
    Mam prawie spokój z US.
    Taksówkami jeżdżę rzadko:-)

  • 9. Data: 2005-10-10 00:31:31
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <s...@a...pl> napisal(a):

    > Na razie jest dobra
    > Mam prawie spokój z US.
    > Taksówkami jeżdżę rzadko:-)

    Wiesz, najprostszym sposobem na "prawie spokój z US" jest brak
    jakichkolwiek kosztów, tylko ile to kosztuje...

  • 10. Data: 2005-10-10 05:41:07
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 10 Oct 2005, SP9LWH wrote:

    > A taksówkę (nawet z Fakturą VAT } w ogóle wolno w liczyć w koszty ?
    > Ma być najtańszy środek transportu - moja księgowa nie przyjmuje taxi.

    Ciekawe co bym komu powiedział jakby mi powiedział że np. biletu
    na Intercity e mam wliczać w KUP. Bo ma być "najtańszy środek"
    a inna firma (Koleje Regionalne) akurat zapewnia przejazd osobowym :>

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)