  • 1. Data: 2004-10-31 13:47:11
    Temat: Re: problem z Płatnikiem
    Od: "rcies" <r...@w...pl>

    a gdzie jest ta poprawka szukam i nie mogę znaleźć- mogłabyś podać link ??

  • 2. Data: 2004-11-09 11:17:06
    Temat: problem z Płatnikiem
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    czy to ja mam cos nie tak czy wam tez Płantik gubi uaktualnione
    'recznie' przeciętne wynagrodzenia do wyliczania podstawy dobrowolnego
    chorobowego chorobowego?
    To które sie wpisuje w menu Administracja => Ustawienia programu =>
    Wyliczenia.
    Po każdym zamknięciu programu gubi te dane i potem przy nastepnym
    wyliczaniu deklaracji krzyczy że nie ma aktualnych.

    Czy to jest w ogóle do czegoś potrzebne?
    Tzn. czy jak każe mu więcej nie przypominać i nie będe aktualizowała
    tych danych to składki będą sie dobrze wyliczać?
    Bo może niepotrzebnie sie wkurzam?

    Maddy wkurzona

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 3. Data: 2004-11-09 11:21:47
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Maddy napisał:

    > czy to ja mam cos nie tak czy wam tez Płantik gubi uaktualnione
    > 'recznie' przeciętne wynagrodzenia do wyliczania podstawy dobrowolnego
    > chorobowego chorobowego?

    Odpowiem sobie sama.
    Znalazłam na stronach ZUS poprawke tego błędu. ;-)
    Jakby ktos szukał - jest w aktualizacjach.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 4. Data: 2004-11-09 11:36:13
    Od: "Aszanti" <a...@t...pl>

    O wlasnie. Dobrze, ze poruszylas ten temat. Faktycznie, u mnie zdarzylo sie
    to samo i myslalam, ze to ja jakies glupoty wyrabiam :)

  • 5. Data: 2004-11-09 12:13:27
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Aszanti napisał:
    > O wlasnie. Dobrze, ze poruszylas ten temat. Faktycznie, u mnie zdarzylo sie
    > to samo i myslalam, ze to ja jakies glupoty wyrabiam :)

    Ściągniu poprawkę, działa.
    Własnie sprawdziłam :-)

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 6. Data: 2004-11-09 15:51:36
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 31 paź o godzinie 14:47, na pl.soc.prawo.podatki, rcies napisał(a):

    > a gdzie jest ta poprawka szukam i nie mogę znaleźć- mogłabyś podać link ??

    A to już jest problem, prawda?
    Wejść na sajta ZUSu i pobrac to
    http://213.25.26.225/dystrybucja/a1_6_02_001/aktuali
    zacje/P2Parametry.exe

    ...wnxv xenw gnpl greebelfpv...

    --
    ......... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 7. Data: 2004-11-09 16:18:41
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > ...wnxv xenw gnpl greebelfpv...

    Przychodzi umyslowo Chory do warzywnego.

    - le le le le jablek
    - 2 kilo czego?

    :-)

    P.

  • 8. Data: 2004-12-03 20:26:02
    Od: "Nitka" <n...@a...pl>

    > Przychodzi umyslowo Chory do warzywnego.
    >
    > - le le le le jablek
    > - 2 kilo czego?
    >
    > :-)
    >

    > P.

    Jeśli chcielibyście pozbyć się namolnego przypominania o tym, że za momencik
    trzeba znowu hasełko wymyslać, to jeszcze polecam adres stronki.
    http://platnik.fork.pl/
    Tam jest tak łopatologicznie wytłumaczone, że szybko problem zniknie :-)
    No i dalej hasło do bazy danych...
    pozdrawiam