  • 1. Data: 2002-12-21 14:16:06
    Temat: prosba
    Od: "Ola Mycha" <m...@n...spam>

    Czy ktos moglby mi doradzic jakies pozycje ksiazkowe, ewentualnie strony www
    w zakresie tematyki: jak prowadzic wlasna dzialalnosc gospodarcza, zasady
    wypelniania formularzy vat, pit i innych, obowiazki wobec US osoby
    prowadzacej DG, zasady prowadzenia PKPiR. Rozpoczelam prace w ksiegowosci w
    dwoch firmach, jedna jest na ryczalcie, druga prowadzi PKPiR oraz ewidencje
    sprzedazy. Niestety osoba, ktora miala mnie doksztalcac, nie jest zbyt
    chetna do tego, wiec musze robic to na wlasna reke. Nie wiem jednak od czego
    zaczac.
    Z gory dziekuje za odpowiedzi.
    Ola

  • 2. Data: 2002-12-21 15:19:43
    Temat: Re: prosba
    Od: "Grupy" <m...@p...pl>

    Użytkownik "Ola Mycha" <m...@n...spam> napisał w wiadomości
> [...]
    > sprzedazy. Niestety osoba, ktora miala mnie doksztalcac, nie jest zbyt
    > chetna do tego, wiec musze robic to na wlasna reke. Nie wiem jednak od

    Ola, czyżby to była takie trudne. Wystarczy jakakolwiek wyszukiwarka i po
    kłopocie.
    Pozdrawiam.
    Michał

  • 3. Data: 2002-12-21 22:10:50
    Od: "Nemo" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Grupy" <m...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > czego
    > >

    > Ola, czyżby to była takie trudne. Wystarczy jakakolwiek wyszukiwarka i po

    Tak sądzisz kolego? To gratuluję dobrego samopoczucia i wiary w to, iż jak
    piszesz: jakakolwiek wyszukiwarka i po kłopocie.
    Pozdrawiam.

  • 4. Data: 2002-12-22 08:23:45
    Od: j...@w...pl (joryk)

    A ja na miejscu wlascicieli tych firm bylbym przerazony. Dac
    ksiegowosc osobie, ktora sie dopiero uczy ? I nawet nie jest w stanie
    znalezc sobie samodzielnie literatury ?
    Ani podstaw teoretycznych ani praktycznych ?
    A moze wlasciciele od razu wyrzuca swoje pieniadze za okno zamiast sie
    meczyc ?

  • 5. Data: 2002-12-22 17:36:33
    Od: "Grupy" <m...@p...pl>

> [...]
    > sprzedazy. Niestety osoba, ktora miala mnie doksztalcac, nie jest zbyt
    > chetna do tego, wiec musze robic to na wlasna reke. Nie wiem jednak od

    No dobrze podam kilka adresów :
    www.infor.pl
    http://firma.onet.pl
    http://www.pit.pl

    Pozdrowienia

    Michał
    m...@p...pl
    To jak byś potrzebowała więcej pomocy.

  • 6. Data: 2002-12-22 17:52:57
    Od: "pawel J" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "joryk" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
[...]

    Myslę że to jest właściwa odpowiedź na zadane pytanie. Gratuluje wyczucia.
    Czyżby kolega urodził się wszechwiedzący i na tej grupie tylko udzielał
    odpowiedzi innym potrzebującym? a może osoba, która pyta rzeczywiście
    zwróciła się z pytaniem na grupę, bo sobie właśnie poradziła żeby znaleźć
    taką grupę?
    A był kolega kiedyś w jakiejś księgarni? I co wszystkie 150 książek kupić?
    czy tylko kilka ale przez kogoś sprawdzonych?

    pawełJ

  • 7. Data: 2002-12-22 21:23:22
    Od: "Ola Mycha" <m...@n...spam>

> [...]
    > Ani podstaw teoretycznych ani praktycznych ?
    > A moze wlasciciele od razu wyrzuca swoje pieniadze za okno zamiast sie

    Zaczelam prace w ksiegowosci, ale nie napisalam, ze pracuje tam
    samodzielnie. Jestem na tzw stazu. Osoba, ktora miala zajac sie moja
    "edukacja" nie robi tego, poniewaz poniekad czuje sie zagrozona. Nieslusznie
    zreszta, bo jak juz napisalam, w temacie nie orientuje sie za bardzo.
    Jednakze nie chcac pozostawac w tyle i aby maksymalnie wykorzystac czas w
    pracy postanowilam zrobic cos na wlasna reke. Jestem wszieczna za to, ze moj
    pracodawca zatrudnil niedoswiadczona osobe i pozwala mi zdoby to cenne
    doswiadczenie. Zupelnie nie rozumiem Twojej postawy. Ganisz mnie za dobre
    checi... Jestem osoba bardzo mloda i dopiero sie ucze. Nie od razu Rzym
    zbudowano. Ty pewnie tez nie byles orlem od poczatku. Literature potrafie
    sobie znalezc, ale jest jej obecnie tyle na rynku, ze nie chce dokonac
    niewlasciwego wyboru. Stad moje pytanie na grupe. W koncu miedzy innymi po
    to ta grupa istnieje. Jezeli nie masz ochoty udzielic komus rady, to chociaz
    wstrzymaj sie z bezproduktywnymi komentarzami. Bo jedyne co one moga
    zdzialac, to zniechecic bardziej wrazliwa osobe do zadawania pytan. A
    przeciez kto pyta nie bladzi... A moze sie myle?

    Pozdrawiam
    Ola

  • 8. Data: 2002-12-22 23:25:04
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    > samodzielnie. Jestem na tzw stazu. Osoba, ktora miala zajac sie moja
    > "edukacja" nie robi tego, poniewaz poniekad czuje sie zagrozona.

    Słusznie :)

    >, bo jak juz napisalam, w temacie nie orientuje sie za bardzo.
    > Jednakze nie chcac pozostawac w tyle i aby maksymalnie wykorzystac czas w
    > pracy postanowilam zrobic cos na wlasna reke.

    No właśnie, ona to przeczuwa ;))

    > doswiadczenie. Zupelnie nie rozumiem Twojej postawy. Ganisz mnie za dobre
    > checi... Jestem osoba bardzo mloda i dopiero sie ucze. Nie od razu Rzym
    > zbudowano.

    Zgadza się a poza tym to kilka razy go spalono ( w mniejszym czy wiekszym
    zakresie ale jednak ;))

> [...]
    > sobie znalezc, ale jest jej obecnie tyle na rynku, ze nie chce dokonac
    > niewlasciwego wyboru. Stad moje pytanie na grupe. W koncu miedzy innymi

    W rzeczy samej, po to istnieje :)

    Po pierwsze to przeczytyaj komentarze i opowiedzi jakie udzielał Gotfryd
    Smolik w kwestii googlowania :)
    www.google.pl
    a następnie wszystkie pozostałe polskie wyszukiwarki choc ta pierwsza
    starczy z naddatkiem a poza tym

    http://www.infor.pl/
    http://www.pit.pl/
    http://www.vat.pl/
    www.firma.onet.pl
    www.podatki.pl
    http://www.ksiegowosc.pl/
    http://www2.gazeta.pl/firma/
    http://www.cedewu.pl/ksiegarnia_k_1.htm

    Pozdrawiam
    Sark

  • 9. Data: 2002-12-24 07:43:47
    Od: Sławomir Dąbrowski <s...@s...pl>

    > A był kolega kiedyś w jakiejś księgarni? I co wszystkie 150 książek kupić?
    > czy tylko kilka ale przez kogoś sprawdzonych?

    Ciekawe jak sobie ludzie dawali radę jak jeszcze nie było internetu?

  • 10. Data: 2002-12-24 09:13:09
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Sławomir Dąbrowski" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Ciekawe jak sobie ludzie dawali radę jak jeszcze nie było internetu?

    Slawek, tyle lat to ludzie nie zyja :-)
    Internet zawsze był :-))

    Pozdrawiam,
    Karol