  • 1. Data: 2006-02-16 06:24:19
    Temat: prosba o pomoc
    Od: "Maestro" <s...@w...pl>

    witam

    mam takie pytanko dot. zadania ktore otrzymalem do wykonania

    otoz:

    pan kowalski pracujac w zakladzie X od st. do czerw. na 1/4 etatu i zarabial
    3700
    czy moglby mi ktos rozliczyc go miesiecznie wg jakiegos programu (platnika
    etc.) lub jak ktos sie zna to i recznie
    albo podeslac jakis formularz excela ktory to liczy
    miejsce pracy to samo co zamieszkania
    zadnych innych uwarunkowan

    znalazlem w necie program, ktory to rozlicza - na www.pit.pl, ale tam nie
    mozna wpisac na ile etatu sie pracuje a wydaje mi sie ze skladki na zus, sa
    mniejsze przy mniejszym etacie

    z gory dzieki za pomoc
    pozdr.
    Maestro

  • 2. Data: 2006-02-16 08:06:38
    Temat: Re: prosba o pomoc
    Od: "Adamski" <a...@w...pl>

> [...]
    > mozna wpisac na ile etatu sie pracuje a wydaje mi sie ze skladki na zus,

    Kiedys zrobilem sobie taka liste plac w excelu. Tylko jakiego roku to
    dotyczy, to przesle odpowiedni arkusz.

    Adam

  • 3. Data: 2006-02-16 12:11:43
    Od: "Magdalena" <m...@n...autograf.pl>

> [...]
    > mozna wpisac na ile etatu sie pracuje a wydaje mi sie ze skladki na zus,

    źle Ci się wydaje. W tej sytuacji nie ma znaczenia wymiar czasu pracy, bo
    składki naliczane są od wynagrodzenia brutto i dla etatowców są one takie
    same, bez względu na częściowy etat.

    Magdi

  • 4. Data: 2006-02-16 19:31:08
    Od: "Maestro" <s...@w...pl>

    > Kiedys zrobilem sobie taka liste plac w excelu. Tylko jakiego roku to
    > dotyczy, to przesle odpowiedni arkusz.

    ubieglego-2005
    bede wdzieczny

    Maestro

  • 5. Data: 2006-02-16 19:31:52
    Od: "Maestro" <s...@w...pl>

    > źle Ci się wydaje. W tej sytuacji nie ma znaczenia wymiar czasu pracy, bo
    > składki naliczane są od wynagrodzenia brutto i dla etatowców są one takie
    > same, bez względu na częściowy etat.

    to zmienia postac rzeczy, w takim razie jest ok

    dzieki i po zdrawiam

    Maestro