  • 1. Data: 2006-02-15 23:19:31
    Temat: Co z ewidencją pojazdu w nowym roku?
    Od: "MP" <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Czy od nowego roku ewidencję przebiegu pojazdu zaczynam od nowa, czy może nie
    rozliczone kilometry z zeszłego roku mogę przenieść na nowy?

    Pozdrawiam i dziękuję za podpowiedzi.

  • 2. Data: 2006-02-16 09:21:07
    Temat: Re: Co z ewidencją pojazdu w nowym roku?
    Od: "taxer" <taxer <NOSPAM>@krynica.net.pl>

    Użytkownik "MP" <p...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    > Czy od nowego roku ewidencję przebiegu pojazdu zaczynam od nowa, czy może
    > nie
    > rozliczone kilometry z zeszłego roku mogę przenieść na nowy?

    Zaczynasz od nowa, niestety nie możesz przenosić z zeszłego roku.

    pozdrawiam
    taxer

  • 3. Data: 2006-02-16 21:35:00
    Od: "Irma" <w...@g...pl>

    > Czy od nowego roku ewidencję przebiegu pojazdu zaczynam od nowa, czy może
    nie
    > rozliczone kilometry z zeszłego roku mogę przenieść na nowy?
    >
    > Pozdrawiam i dziękuję za podpowiedzi.

    a ja całkiem zaczynam od nowa (od początku) i mam pytanie co uznaje się za
    ewidencję przebiegu pojazdu - czy sama mogę założyć taki zeszyt i do niego
    wpisywać przebieg i tankowania czy ktoś (np. na stacji benzynowej) musi to
    stemplować?

    pozdrawiam
    Irma

  • 4. Data: 2006-02-16 23:29:11
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 16 Feb 2006, Irma wrote:

> [...]
    > wpisywać przebieg i tankowania czy ktoś (np. na stacji benzynowej) musi to

    Spróbuj zmienić swoje podejście: usiłuj dojść z jakiego przepisu owa
    ewidencja wynika i *przeczytaj ten przepis* !
    Wtedy będziesz znać źródło, co najwyźej jest ryzyko że dostaniesz
    niestrawności od próby zrozumienia co autor miał na myśli :[, wtedy
    przychodzi pora żeby podyskutować na grupie :)

    Podpowiem że masz zaległości z art.23 w szczególności art.23.5 i .7
    ustawy o podatku dochodowym ;)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 5. Data: 2006-02-17 19:26:52
    Od: "Irma" <w...@g...pl>

> [...]
    > przychodzi pora żeby podyskutować na grupie :)
    >
    > Podpowiem że masz zaległości z art.23 w szczególności art.23.5 i .7

    oczywiscie, ze mam zaleglosci (gdybym znala temat nie pisalabym na grupie)

    A tak w ogole moze odpowiesz na pytanie zamiast sie madrowac?

  • 6. Data: 2006-02-17 20:34:51
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Irma wrote:
    > A tak w ogole moze odpowiesz na pytanie zamiast sie madrowac?

    A Ty umiesz czytać?

  • 7. Data: 2006-02-17 23:45:06
    Od: metti <m...@b...pl>

    Szanowny/a Irma wklepał/a:

    > A tak w ogole moze odpowiesz na pytanie zamiast sie madrowac?

    Nie dość, że ci wskazał dokładnie gdzie masz przeczytać to
    jeszcze masz jakieś pretensje? Przecież ci pomógł, głupolu!

    --

    pozdrowienia, Metti
    "As we kill them all so God will know his own"

  • 8. Data: 2006-02-18 00:49:19
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Irma,

    [...]