  • 1. Data: 2006-02-15 20:08:43
    Temat: czy wizytowki to reprezentacja i reklama
    Od: "ati" <g...@o...pl>

    No takie pytanie,zamowilem wizytowki,czy to podchodzi pod reprezentacje i
    reklame,jesli tak to jak zrobic zeby nie podeszlo

    ATI

  • 2. Data: 2006-02-15 23:07:51
    Temat: Re: czy wizytowki to reprezentacja i reklama
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 15 Feb 2006, ati wrote:

    > No takie pytanie,zamowilem wizytowki,czy to podchodzi pod reprezentacje i
    > reklame,jesli tak to jak zrobic zeby nie podeszlo

    IMVHO to jest tak jak ze wszystkim - ktoś kiedyś wyjaśniał tak:
    "jak szyld będzie duży i ze złota, ale będzie na nim tylko
    firma, ew. adres, NIP, telefon i co tam mamu *urzędowego*
    to to będzie INFORMACJA i można dać w KUP"
    :)
    Ale wydrukowane na papierze toaletowym "robimy trwałe
    okna" to już jest reklama.

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 3. Data: 2006-02-15 23:14:29
    Od: "regent..." <r...@T...o2.pl>

    Gotfryd Smolik news napisał(a):

    więc wizytówka z danymi firmy i profilem działalności
    (bez naj... i och,ach)???

    --
    regent...
    (mam...)

  • 4. Data: 2006-02-15 23:25:04
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    > Ale wydrukowane na papierze toaletowym "robimy trwałe
    > okna" to już jest reklama.

    A jezeli ten papier bedzie rozprowadzany w PUBLICZNYCH szaletach? :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2006-02-16 08:11:11
    Od: "Adamski" <a...@w...pl>

    > A jezeli ten papier bedzie rozprowadzany w PUBLICZNYCH szaletach? :)

    To takze bedzie reklama, tylko byc moze ze juz "publiczna" (od nazy
    szaletów - jak sam zasugerowales). Nie wiem tylko czy US nie doczepi się, że
    jezeli papier rozprowadzasz w publicznych szaletach to czy nie "okreslasz
    grupy odbiorcow" jako "ludzi korzystajacych z publicznych szaletow" ;-)

    Adam

  • 6. Data: 2006-02-16 08:54:19
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 16 Feb 2006, SDD wrote:

    > A jezeli ten papier bedzie rozprowadzany w PUBLICZNYCH szaletach? :)

    To nadal będzie reklama!
    Tyle że nie publiczna nie podlega pod limit... ale reklamą być
    nie przestaje :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 7. Data: 2006-02-16 08:55:13
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 16 Feb 2006, regent... wrote:

    > więc wizytówka z danymi firmy i profilem działalności
    > (bez naj... i och,ach)???

    Jak to mówią: "każdy odpowiada za siebie" :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 8. Data: 2006-02-16 10:50:49
    Od: "ati" <g...@o...pl>

    A sam projekt wizytowki to KUP czy reklama??

    Ati

  • 9. Data: 2006-02-16 11:23:00
    Od: "Adamski" <a...@w...pl>

    >A sam projekt wizytowki to KUP czy reklama??

    Jezli wizytowke zaliczysz do reklamy to i projekt tez do reklamy, a jezeli
    wizytowka bedzie tylko zrodlem infornacji to i projekt bedzie zrodlem
    informacji.

    Adam

  • 10. Data: 2006-02-16 13:41:17
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > Tyle że nie publiczna nie podlega pod limit... ale reklamą być
    > nie przestaje :)

    Ktora w koncu podlega pod limit?

    Lucyfer. Belzebub. Szatan. Czy istnieje? Jaki ma wpływ na ludzi
    w obecnych czasach? Czy te nazwy to tylko personifikacja zła? Demony
    opętanie, amulety, egzorcyzmy, kult szatana .... http://tiny.pl/mtwj