    From: "Kasia Mikołajczyk" <k...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: przelew do US w mbanku
    Date: Wed, 20 Nov 2002 10:11:28 +0100

    Użytkownik "Kuba Likus" <k...@N...fm> napisał w wiadomości
    news:MPG.1844ddb5a0f378839896ae@news.tpi.pl...
    > Prowadzę DG i muszę odprowadzic swoja pierwsza zaliczke na podatek PIT
    > do US. Oprocz tego musze tez odprowadzic zaliczke od umowy o dzielo, kt.
    > wyplacilem pracownikowi.
    > Czy musze to robic osobnymi przelewami?

    Myślę, że tak, bo różne będą symbole formularzy.

    > Jak wypelnic odpowiednie rubryki w przelewie do US w mbanku: okres
    > rozliczenia (prowadze dzialalnosc od maja 2002 ale dopiero teraz
    > osiagnalem dochod), symbol formularza lub platnosci, identyfikacja
    > zobowiazania?
    Rozumiem, że za październik?
    Okres rozliczenia: 02M10 (pierwsze dwie cyferki oznaczają rok, literka:
    zaliczka za miesiąc, dwie następne cyferki to oznaczenie, za który miesiąc)
    Symbol formularza: PIT5 (zaliczka na Twój podatek)
    PIT4 (podatek z umowy o dzieło)
    Identyfikacja zobowiązania: dekl. pod. doch.

    Tak wpisałabym w Twoim przypadku. Tak wypełnia mój znajomy już od jakiegoś
    czasu i wszystko jest w porządku. A poniżej ściąga przepisana z druczków
    przelewu do US:

    Okres rozliczenia (rok, typ okresu, nr okresu)
    typ okresu: M-miesiąc, P-półrocze, R-rok, K-kwartał, D-dekada
    Identyfikacja zobowiązania (rodzaj dokumentu, np. decyzja, tytuł wykonawczy,
    postanowienie)

    pozdrawiam
    Kasia