  • 1. Data: 2003-03-31 12:07:40
    Temat: przelew na konto
    Od: "agnieszka" <a...@p...onet.pl>

    gdzie mogę podać nr konta , jesli chce aby zwrot podatku dostać przelewem ,
    jest jakiś gotowy druk ,
    jakaś strona internetowa ?
    wiem że pewnie to bardzo głupie pytanie
    dzięki za wyrozumiałość

  • 2. Data: 2003-03-31 12:35:17
    Temat: Re: przelew na konto
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    Użytkownik "agnieszka" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > gdzie mogę podać nr konta , jesli chce aby zwrot podatku dostać przelewem
> [...]

    Jest "specjalny pit" (czy tez NIP ) na to - informacja o kontach... mumeru
    zapomnialem.
    mozna poszukac na www.mf.gpv.pl

    Boguslaw

  • 3. Data: 2003-03-31 12:41:30
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Mon, 31 Mar 2003 14:07:40 +0200, "agnieszka"
    <a...@p...onet.pl> zakodował:

    >jest jakiś gotowy druk ,

    NIP-3
    http://www.pity.pl/

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 4. Data: 2003-03-31 19:58:21
    Od: "Maja" <r...@p...onet.pl>

    > NIP-3
    > http://www.pity.pl/

    a jesli Nip-3 z numerem konta zloze teraz, a pit roczny zlozylam w zeszlym
    tygodniu, to zwrot kasy dostane na konto, czy jak do tej pory przez poczte?
    Maja

  • 5. Data: 2003-03-31 20:49:10
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Mon, 31 Mar 2003 21:58:21 +0200, "Maja"
    <r...@p...onet.pl> zakodował:

    >a jesli Nip-3 z numerem konta zloze teraz, a pit roczny zlozylam w zeszlym
    >tygodniu, to zwrot kasy dostane na konto, czy jak do tej pory przez poczte?

    Nie pytaj nas - zapytaj własny US jak szybko pracuje ;)

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 6. Data: 2003-04-01 11:03:35
    Od: hADeSik <h...@h...sru>

    ###----- w odpowiedzi na list od Maja -----###
    > a jesli Nip-3 z numerem konta zloze teraz, a pit roczny zlozylam w zeszlym
    > tygodniu, to zwrot kasy dostane na konto, czy jak do tej pory przez poczte?

    pewnie pocztą i potrącą sobie opłate - na rozliczeniu nie doczytają o
    załączniku to szukać nie będą...

    no chyba, że zdążą wprowadzić konto do systema...

    hADeSik

    podstawy: http://www.zus.4un.pl | http://www.podatki.4un.pl
    http://www.forum.dlaciebie.net - tam często bywam...

  • 7. Data: 2003-04-02 21:38:57
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Osobnik posiadający mail'a r...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > a jesli Nip-3 z numerem konta zloze teraz, a pit roczny zlozylam w
    > zeszlym tygodniu, to zwrot kasy dostane na konto, czy jak do tej pory
    > przez poczte? Maja

    Z doświadczenia napiszę że nie powinno być problemu chyba że masz super
    szybki US.
    P.S. Mam nadziejęże nie prowdzisz DG :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    "Nic na to nie można poradzić. To byłby
    dobry tytuł do historii mojego życia." Irwin Shaw

  • 8. Data: 2003-04-06 10:12:43
    Od: "wanda kwiekowska" <w...@N...gazeta.pl>

    U.S. twierdzi że dołączenie nr. konta nie póżniej niż 7 dni od wysłania PIT

  • 9. Data: 2003-04-06 10:37:36
    Od: "achos" <a...@w...pl>

    A jaka różnica czy prowadzi DG czy nie?

    --
    Serdecznie pozdrawiam
    Jarek S. -

  • 10. Data: 2003-04-06 19:46:52
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Tako rzecze a...@w...pl:

    > A jaka różnica czy prowadzi DG czy nie?

    Bo wtedy nie składa NIP-3 tylko NIP-1.
    p.s. Odpowiadaj pod postem.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    "Czy świat się bardzo zmieni gdy z młodych, gniewnych
    wyrosną starzy, wkurwieni..?" J. Kofta