  • 1. Data: 2003-08-02 13:17:56
    Temat: renta rodzinna
    Od: "lip@" <M...@p...onet.pl>

    witam.
    nie znalazłem grupy o zusie, dlatego też postanowiłem napisać tutaj. mam
    nadzieje, ze odpowiedz na moje pytanie nie sprawi wam kłopotu:
    a wiec tak.... po zmarłej mamie przysługuje mi renta rodzinna, pobieram to
    swiadczenie. teraz pojawiła sie możliewość podjecia pracy i własnie tu
    pojawia sie problem. jaka moze byc wysokość dochodów, aby zus nie zabrał
    przysługującej mi renty rodzinnej???

    mam nadzieje, ze nie sprawiłem kłopotu.
    pzdr.
    /lip@

  • 2. Data: 2003-08-02 15:23:59
    Temat: Re: renta rodzinna
    Od: "Ewa M." <m...@N...gazeta.pl>

    lip@ <M...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > swiadczenie. teraz pojawiła sie możliewość podjecia pracy i własnie tu
    > pojawia sie problem. jaka moze byc wysokość dochodów, aby zus nie zabrał

    Wszystkiego sie dowiesz na stronie ZUS.Podaje namiary:
    www.zus.pl/swiadcze/emer011.htm
    Pozdr.

  • 3. Data: 2003-08-02 15:36:43
    Od: "Ewa M." <m...@N...gazeta.pl>

    lip@ <M...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > swiadczenie. teraz pojawiła sie możliewość podjecia pracy i własnie tu
    > pojawia sie problem. jaka moze byc wysokość dochodów, aby zus nie zabrał

    Przeczytaj wyjaśnienia na str.ZUS. Podaję

  • 4. Data: 2003-08-02 23:05:24
    Od: "lip@" <M...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Ewa M." napisała w wiadomości
    > Wszystkiego sie dowiesz na stronie ZUS.Podaje namiary:
    > www.zus.pl/swiadcze/emer011.htm
    > Pozdr.

    dziekuje bardzo za informacje.
    pzdr.