  • 1. Data: 2003-08-02 08:59:41
    Temat: Zagraniczny program partnerski a podatek
    Od: Iwona D.<i...@p...fm>

    Witam !

    W jaki sposob nalezy zadeklarowac dochody w rozliczeniu podatkowym
    z zagranicznego internetowego programu partnerskiego, ktory wyplaca
    prowizje od sprzedazy? Odbywa sie to bez zadnej umowy, bez faktur,
    sa przekazywane czeki lub przelewy na konto, ktore pochodza z firmy
    zagranicznej. Sama nie mam zarejestrowanej zadnej dzialalnosci i
    otrzymuje rozliczenia imiennie lub na prywatne konto bankowe.

    Czy sa to dochody podlegające opodatkowaniu?

    Pozdrawiam i z gory dziekuje za pomoc

    Iwona D.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2003-08-02 10:18:28
    Temat: Re: Zagraniczny program partnerski a podatek
    Od: "Grzegorz" <g...@U...pl>

    Użytkownik "Iwona D." napisała w wiadomości

> [...]
    > zagranicznej. Sama nie mam zarejestrowanej zadnej dzialalnosci i
    > otrzymuje rozliczenia imiennie lub na prywatne konto bankowe.

    tak z ciekawosci: jaki to serwis?

    Pozdrawiam
    Grzegorz

  • 3. Data: 2003-08-02 13:03:29
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    I to nazywa się kryptoreklama - być może się mylę.

  • 4. Data: 2003-08-02 18:34:49
    Od: Iwona D.<i...@p...fm>

    Panie Robercie !

    Oczywscie ze nie kryptoreklama, pytanie Grzegorza wykracza poza
    tematyke tego wątku i aby uniknac posadzenia o kryptoreklame nie
    udziele na nie odpowiedzi ;)

    Moje pytanie pozostaje nadal otwarte i prosze o odpowiedź osobę
    ktora ją zna.

    rgds, Iwona

  • 5. Data: 2003-08-03 20:39:02
    Od: Iwona D.<i...@p...fm>

    Hmm nie spodziewalam sie ze trudno bedzie znal. obpowiedz na to
    pytanie :(
    Iwona

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 6. Data: 2003-10-29 19:03:29
    Od: "Michał B." <m...@W...onet.pl>

> [...]
    > otrzymuje rozliczenia imiennie lub na prywatne konto bankowe.
    >
    > Czy sa to dochody podlegające opodatkowaniu?

    Czy nadal nikt nie zna odpowiedzi na to pytanie?
    Jak zalegalizowac takie dochody? Z dzialalnoscia gospodarcza lub bez...itd.