  • 1. Data: 2003-08-05 16:21:41
    Temat: renta rodzinna jako dochód ?
    Od: "Robert" <e...@i...pl>

    Witam i proszę o porade w poniższej sprawie.

    Nęka mnie następująca kwestia: otrzymuje rente rodziną i nie wiem czy jest
    ona traktowana jako mój dochód? Słyszałem głosy, że nie mogę niczego
    odliczyć, ponieważ jest to dochód mojego zmarłego ojca.
    Jeżeli podejmę prace na umowe zlecenie, to mój zarobek doda się do rentyt,
    czy też będzie traktowany jako mój jedyny dochód ???

    Pozdrawiam i dziękuje za pomoc.

  • 2. Data: 2003-08-06 15:26:20
    Temat: Re: renta rodzinna jako dochód ?

    Renta jest twoim dochodem. Z Zus-u dostajesz pit i możesz się normalnie
    rozliczać z US i robić odpisy od podatku. Aby renta nie była pomniejszona na
    możesz zarobić gdzieś 1560,10 zł brutto, a aby nie była wstrzymana 2897,30 zł
    brutto. Pozdrawiam.

    Silver