  • 1. Data: 2003-08-05 14:03:47
    Temat: Zawieszenie DG a bezrobocie
    Od: "SebaeL" <s...@p...onet.pl>

    Mam pytanko: czy po ZAWIESZENIU DG (a tym samym wyrejestrowaniu jej z ZUS),
    można zarejestrować się jako bezrobotny? Chodzi mi konkretnie o
    ubezpieczenie w przypadku choroby. Przegoglowałem archiwum, ale nic nie
    znalazłem.

    seba

  • 2. Data: 2003-08-06 17:52:22
    Temat: Re: Zawieszenie DG a bezrobocie
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 5 Aug 2003, SebaeL wrote:

    >+ Mam pytanko: czy po ZAWIESZENIU DG (a tym samym wyrejestrowaniu jej z ZUS),
    >+ można zarejestrować się jako bezrobotny?

    AFAIK DG trzeba wtedy zamknąć, tj. wyrejestrować z EDG :(
    Masz DG to jesteś burżuj a nie bezrobotny... (to tak jak
    z własnością mieszkania: bezrobotny lokator podlega ochronie,
    bezrobotny właściciel mieszkania - nie !).
    [...]
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT)

  • 3. Data: 2003-08-06 19:04:17
    Od: "SebaeL" <s...@p...onet.pl>

    "Gotfryd Smolik news" napisał:
    > AFAIK DG trzeba wtedy zamknąć, tj. wyrejestrować z EDG :(
    > Masz DG to jesteś burżuj a nie bezrobotny... (to tak jak
    > z własnością mieszkania: bezrobotny lokator podlega ochronie,
    > bezrobotny właściciel mieszkania - nie !).

    "Za dużo żeby umrzeć, za mało żeby żyć" :) Za mało żeby się rozwijać, jak
    się od zera startuje. Sytuacja niezdrowa kiedy trzeba wybrać - jechać
    dodatkowe 3x z Krakowa do Warszawy czy zapłacić ZUS :)
    Dobrze że żona ma cały etat, źle że dopiero teraz dała się namówić :)))

    Pozdrawiam,
    seba