  • 1. Data: 2002-01-26 18:34:52
    Temat: rozliczenie roczne
    Od: "Magdip" <m...@o...pl>

    Pracowałam w 2001 przez 10 m-cy na umowę o pracę. Pracodawca wystawi mi
    PIT-11 z kwotą kosztów uzyskania przychodu =10*dziewięćdziesiąt kilka zeta.
    Czy ja w swoim rozliczeniu mogę za KUP uznać całą kwotę limitu na 2001 z
    tyt. pracy na jednym etacie, czy mogę tylko za te 10 m-cy?

    Magdip

  • 2. Data: 2002-01-26 18:42:20
    Temat: Re: rozliczenie roczne
    Od: "Orka" <o...@i...pl>

    Użytkownik Magdip <m...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a2usts$qq5$...@o...ict.pwr.wroc.pl...
> [...]
    > Czy ja w swoim rozliczeniu mogę za KUP uznać całą kwotę limitu na 2001 z
    > tyt. pracy na jednym etacie, czy mogę tylko za te 10 m-cy?

    -------
    Tylko za 10 miesięcy

    Orka

  • 3. Data: 2002-01-26 20:25:21

> [...]